Skip to main content
Beantwoord

Digitenne stoort bij gebruik Playstation

  • 19 July 2024
  • 9 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik gebruik op de camping Digitenne. Nu heb ik sinds kort een PlayStation op een andere tv aangesloten. Deze heeft een glasvezel aansluiting vanuit de camping. 

Zodra ik beide aan heb staan gaat Digitenne storen en valt weg. Hoe is dit op te lossen ?

Ik heb net een nieuwe modum voor Digitenne, de dikke kabel is nog onderweg.

Antenne is bevind zich buiten de caravan

Digitenne gaat via de ether. Door de lucht dus. Dat is gevoeliger voor apparaten die niet goed werken en daardoor ongewenst ook EM frequenties genereren.

Op een camping is echter een grote stoorfactoor voor Digitenne … Led verlichting vooral met stroomadapter voor 12 volt. Ook dimbaar is een drama voor Digitenne.


Het stoort echt alleen met de PlayStation zodra deze aan gaat. Op andere apparaten stoort hij niet.

Hopelijk gaat de dikkere kabel wat helpen anders moet ik op zoek naar een andere oplossing ipv Digitenne.


Hallo @Kim van schie ,

Wat je kunt proberen, is de antenne en de ontvanger iets te verplaatsen. Iets verder van de PlayStation af. 


Het stoort echt alleen met de PlayStation zodra deze aan gaat.

Dan zend die signalen uit wat niet hoort.
Zijn alle zenders verstoord , of ?


Het stoort echt alleen met de PlayStation zodra deze aan gaat.

Dan zend die signalen uit wat niet hoort.
Zijn alle zenders verstoord , of ?

Ja dan zijn alle zenders verstoord


Hoi @Kim van schie. Wat vreemd dat dit gebeurd. Ik heb hier niet een goed antwoord op. Het verplaatsen van de antenne, wat Noordzee hierboven schrijft, kan het probleem wellicht nog verhelpen. 🤞🏼


Het stoort echt alleen met de PlayStation zodra deze aan gaat.

Dan zend die signalen uit wat niet hoort.
Zijn alle zenders verstoord , of ?

Ja dan zijn alle zenders verstoord

Dan is het overduidelijk dat die stoor signalen maakt, wat dus niet zo zou moeten zijn.
Dan is de vraag of dit “normaal” is voor dit apparaat of da-tie stuk is.
Nu heb je er gelukkig zelf ook last van, maar zoiets kan ook tussen buren spelen.
Kun je evt. een zelfde apparaat lenen om te testen, het kan ook heel goed de voeding(s-adapter) zijn, als dat van toepassing is.


Stuk is hij niet, daar hij dit thuis niet deed. Ik denk dat hij dan toch te dicht op de antenne staat. Of de PlayStation zend iets uit wat stoort waar wij niet weten wat


Stuk is hij niet, daar hij dit thuis niet deed. 

Thuis ook tv via Digitenne?

Probleem / oorzaak is in mijn optiek duidelijk die Playstation. Gewoon niet tegelijk gebruiken.


Reageer