Skip to main content

Zender 4 5 6 7 en 8  geen beeld

Hallo @Riens ,

Heb je wel beeld op alle andere zenders of zie je een foutcode in beeld ? Heb je dus b.v. wel beeld op VRT of CNN? 

Zou je verder alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hi @Riens, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels een paar dagen later, kan je aangeven of jouw probleem opgelost is? Zo niet, dan help ik je graag verder. Vul dan even jouw Forum profiel aan zoals hierboven aangegeven is. 

Daarnaast ben ik ook benieuwd of je een foutcode of iets dergelijks ervaart bij de zenders.

Ik hoor graag van je!


@Riens 

Hallo @Riens ,

Heb je wel beeld op alle andere zenders of zie je een foutcode in beeld ? Heb je dus b.v. wel beeld op VRT of CNN? 

Zou je verder alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


@Riens 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

 


@Riens, ik zie dat je nog niet weer gereageerd hebt. Kunnen we je hier nog bij helpen of is jouw storing inmiddels al opgelost?


Reageer