Skip to main content
Beantwoord

Digitenne storing

• March 31, 2020
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Zender 4 5 6 7 en 8  geen beeld

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Riens ,

Heb je wel beeld op alle andere zenders of zie je een foutcode in beeld ? Heb je dus b.v. wel beeld op VRT of CNN? 

Zou je verder alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 31, 2020

Hallo @Riens ,

Heb je wel beeld op alle andere zenders of zie je een foutcode in beeld ? Heb je dus b.v. wel beeld op VRT of CNN? 

Zou je verder alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

Hi @Riens, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels een paar dagen later, kan je aangeven of jouw probleem opgelost is? Zo niet, dan help ik je graag verder. Vul dan even jouw Forum profiel aan zoals hierboven aangegeven is. 

Daarnaast ben ik ook benieuwd of je een foutcode of iets dergelijks ervaart bij de zenders.

Ik hoor graag van je!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2020

@Riens 

Hallo @Riens ,

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2020

@Riens 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 16, 2020

@Riens, ik zie dat je nog niet weer gereageerd hebt. Kunnen we je hier nog bij helpen of is jouw storing inmiddels al opgelost?