Skip to main content

Verbinding via zendmast Haarlem. Espn 3 (26) geeft op settopbox wel geluid maar geen beeld.

En op de Sony televisie wel geluid maar héél erg blokkerig beeld.

3 ontvangers kunnen testen. Verschillende antennes. Andere zenders in de mux zijn goed.

Zo ontvangt de Sony televisie momenteel espn 3 via Digitenne.

 

Hoi @PeterG ,

Zet de ontvanger eens op CNN. Kijk in het menu van de Apebox (of mogelijk in jouw TV) of je ergens een signaalmeter vindt. Dan de antenne ideaal uitrichten. 
 

Als het beeld op CNN stabiel is, dan zou het op ESPN3 ook moeten werken. Het kan mogelijk wel even duren voordat ESPN 3 geactiveerd is, dat gaat apart van de andere zenders. 


CNN is prima. Alle andere zenders in NTS 4 werken prima. Signaalkwaliteit (ook als je espn 3 aanzet) is zelfs 100 %.

En toch dat zwaar verstoorde beeld van ESPN 3. Nee, er is echt iets niet goed met die zender in die mux.


OK, kan ik niet testen. Ik heb geen abonnement op ESPN 2 en EXPN 3. 


Bovendien zit je in Drenthe. Storing zal vast alleen zendmast Haarlem zijn. Denk ik.

Ik ben wel beetje klaar met Digitenne.

Al wekenlang haperingen op ALLE tv en radiozenders. En nu dit weer.


9 sept. Vanmiddag was espn 3 nog flink verstoord. Nu, 21:00 uur, blijkt ie het ‘ineens’ goed te doen.


Kijk, alles komt vanzelf goed. 


Nou al die dips nog weg op alle radio en televistelevisiezenders. Want die zijn er nog steeds ondanks nu de Apebox. 


Wacht het nog even af Peter. Het is momenteel warm weer met de bijbehorende atmosferische storingen. 


Zo ontvangt de Sony televisie momenteel espn 3 via Digitenne.

 

Mooi schilderij @PeterG 
Hang die aan de muur.😋


Goedemorgen allemaal! Ik heb gisteravond inderdaad bevestiging ontvangen dat het probleem op Digitenne opgelost moet zijn! 


Goedemorgen allemaal! Ik heb gisteravond inderdaad bevestiging ontvangen dat het probleem op Digitenne opgelost moet zijn! 

 

Euh, het was dus toch echt een storing, Marcia. Die dus toevallig samenviel hier met de wisseling van zxv7200 naar de Apebox CI. Maar ja, dat het niet aan m'n nieuwe box of de nieuwe module erin zou liggen dacht ik wel. 

Moest met een tang de module (zit heel diep en stevig in de Apebox) eruit halen om 'm in de Sony tv te stoppen en daar te constateren dat ESPN 3 het ook niet deed. 

Toen nog even gauw de 7200 weer aangesloten, gaf nog 'ja’ aan op espn abonnement, maar ook geen beeld wel geluid op espn 3.

TOEN pas hier deze storing gemeld.


Naar aanleiding van jouw topic had Erwin vast even navraag gedaan. Bleek dat er nog andere mensen waren die het ook gemeld hadden. Dus inderdaad een storing!