Skip to main content
Beantwoord

Digitenne toevoegen lukt niet

• July 24, 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

ik kan via mijn kpn geen digitenne toevoegen. Als ik Digitenne selecteer dan vervallen alle tv ontvangers maar die heb ik gewoon nog thuis. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @AmandaS ,

Als het toevoegen van een extra Digitenne-ontvanger niet lukt via Mijn KPN, dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. 

De extra Digitenne-ontvanger kost voor klanten met interactieve TV overigens maar 5 euro per maand. Bovendien kun je de ontvanger ook maandelijks weer opzeggen. Je bent dus niet gebonden aan een jaarcontract. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 24, 2020

Hallo @AmandaS ,

Als het toevoegen van een extra Digitenne-ontvanger niet lukt via Mijn KPN, dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. 

De extra Digitenne-ontvanger kost voor klanten met interactieve TV overigens maar 5 euro per maand. Bovendien kun je de ontvanger ook maandelijks weer opzeggen. Je bent dus niet gebonden aan een jaarcontract. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 30, 2020

Dag @AmandaS Is het inmiddels al gelukt met het toevoegen van Digitenne? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 2, 2020

Hallo @AmandaS ,

@AmandaS 

Heb je inmiddels telefonisch een extra Digitenne-ontvanger kunnen regelen? 

• Auteur
  • August 4, 2020

Bedankt, het is gelukt via de chat.