Skip to main content
Gebruik Digitenne op de camping. Vandaag TV geïnstalleerd met insteekkaart en module. Zuid-holland waar ik woon en Digitenne gebruik is volgens de site nog niet omgezet. Behalve NED 1,2 en 3 krijg ik bij ALLE zenders de melding "ongematigd" Ook na een uur wachten nog steeds dezelfde melding. Wifi e.d. geïnstalleerd en werkt. Kan ik nu al niets meer ontvangen, ondanks dat Zuid-Holland nog niet is omgezet?
Het kaartje werkt niet meer ws.

Dat kan verschillende oorzaken hebben ;

kijk eens bij :

menu

conax

abonnementstatus

en wat staat daar ?



In de aanloop naar de omzetting worden de kaartjes gefaseerd uitgezet, in zuid holland duurt dat nog even of heb je een postadres in een andere regio ?
Hallo old6x10,



Als ik jouw verhaal goed lees, gebruik jij Digitenne op een camping in Zuid-Holland. In die provincie is Digitenne nog niet omgezet naar DVB-T2. Je insteekkaart zou daar nog moeten kunnen werken.



Tenzij je de omwisselprocedure al hebt uitgevoerd. Want als je al in het bezit bent van de nieuwe ZTE of Rebox-ontvanger, dan wordt je oude apparatuur "ongeldig" gemaakt vanaf afstand.



Kan je even aangeven welke ontvanger je gebruikt en ik welke plaats jij nu Digitenne gebruikt?



Verder is het handig als je het Forum profiel wil aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Hallo

Heb vandaag hele dag TV weer aangezet met insteekkaart. na een uurtje of 2 / 3, toen ik weer bij de caravan kwam, was er ineens beeld

lijkt dus dat vrijdag/zaterdag de update niet echt werkte, maar vandaag wel

bedankt voor het meedenken

Reageer