Skip to main content

Wanneer wordt Digitenne vervangen door de interactieve TV app van KPN ?

met de app kan je overal TV kijken en is nog flexibeler dan de Digitenne de app kan op telefoon of tablet bekeken worden of laptop en computer naar de website om te kunnen kijken.

 

De licenties lopen nog maar in de toekomst zou de app de Digitenne kunnen vervangen.

Overal 4G en 5G dekking dus overal bereikbaar maar dat duurt nog een paar jaar voordat de licentie afloopt en dat er overal 5G dekking is dat overlapt elkaar en nu is er overal 4G dekking dus is het nu al mogelijk afhankelijk hoe groot de bundel is of (goede) wifi aanwezig is is alles mogelijk.

Als ze minder dan 100.000 klanten hebben denk ik...


Dat kan nu toch al als je dat wil? Gewoon interactieve tv van KPN nemen.


Niet overal ligt een KPN lijn, of is die snel genoeg. Op een camping bv.

 

En als die iTV App net zo “geweldig” werkt als KPN Play en Knippr destijds weet ik niet of we hier nou echt blij mee moeten zijn. Daar wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het huidige Digitenne wel wat vind. Bah!


Nou ja... KPN zou itv app (wellicht zonder opnemen) voor mobiel erbij aan kunnen bieden als mensen digitenne en mobiel van KPN hebben 🤔 zijn veel mensen dan mee geholpen en ik denk dat het qua marketing ook nog best wel een leuk puntje kan wezen.


Voor de tegenwoordige maandprijs zou KPN er aan alle Digitenne abonnees wel de itv app bij mogen leveren. Het is niet waarschijnlijk dat dit gaat gebeuren: de meeste providers zetten er op in dat je zowel vast internet als televisie bij ze afneemt, en het liefst ook nog het mobiele abonnement. 


Voor de tegenwoordige maandprijs zouden ze ook wel een box die kan opnemen erbij mogen leveren, maar dat doen ze ook niet.


Wanneer wordt Digitenne vervangen door de interactieve TV app van KPN ?

met de app kan je overal TV kijken en is nog flexibeler dan de Digitenne de app kan op telefoon of tablet bekeken worden of laptop en computer naar de website om te kunnen kijken.

 

De licenties lopen nog maar in de toekomst zou de app de Digitenne kunnen vervangen.

Overal 4G en 5G dekking dus overal bereikbaar maar dat duurt nog een paar jaar voordat de licentie afloopt en dat er overal 5G dekking is dat overlapt elkaar en nu is er overal 4G dekking dus is het nu al mogelijk afhankelijk hoe groot de bundel is of (goede) wifi aanwezig is is alles mogelijk.

@IT Expert 

De interactieve app van KPN zou hooguit een gratis aanvulling kunnen zijn op een Digitenne-abonnement.

Weet wel dat Digitenne vaak wordt gebruikt op plaatsen waar het niet mogelijk is om interactieve TV te ontvangen. Denk ook aan campings en vakantiehuisjes.  

Los daarvan kost internet geld en TV kijken via een app slokt veel MB's op. 

Ik ben dus blij dat de licentie van Digitenne nu nog zeker 10 jaar lang (tot medio 2030) doorloopt. Tegen die tijd kijken we wel eens verder wat de techniek ons dan brengt.  

 


Je hebt een 4G / 5G bundel en een betere snelheid / bandbreedte (voldoende capaciteit) die ervoor zorgt dat WIFI van een camping of jachthaven overbodig wordt als ze de WIFI niet gaan verbeteren.

 

De app kan je ook in het OV gebruiken en Digitenne niet. (hierbij doel ik op de flexibiliteit de app is tegen over de Digitenne en heeft de app meerdere verbinding mogelijkheden dan de Digitenne die via de sateliet gaat).


Digitenne gaat niet via de satelliet, maar gewoon via de ether. 


Reageer