Skip to main content

Ik heb vandaag gebeld, half uur, digitenne geeft melding, geen abonnement, terwijl ik dat sinds paar weken wel heb. In begin werkte t goed, ineens niet meer, alleen npo 1,2,3. Zou vanmiddag teruggebeld worden maar helaas....zenders handmatig ook ingesteld, hielp niet....

E. Albers

Hallo @Eca26 ,

Dan heb je een activatiesignaal gemist. 
 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Dank! Kan dit maandag pas doen!


Ik heb t doorgegeven


Prima, moderator @Maja_  gaat een activatie versturen. Zorg ervoor dat jouw ontvanger aanstaat op NPO 1 zodat het activatiesignaal ontvangen kan worden. 


Heb nu hele middag npo1 op staan, probleem nog niet verholpen....


Nog eventjes geduld. @Maja_  is up and running. 


Hi @Eca26, waar ik direct tegenaan loop, is dat er een ander CAS ID actief staat onder je abonnement, dan je in je profiel hebt staan. Heb je meerdere ontvangers is huis en zou deze als 2e ontvanger toegevoegd moeten worden? 
Of staat dat andere CAS ID helemaal ten onrechte bij jou in de administratie en moet ik hem er maar snel uitknikkeren en vervangen voor die andere? Hoor graag hoe het zit!


Het nummer dat ik nu opgegeven heb is nieuw en de enige ontvanger. 

 

Vroeger heb ik ook digitenne gehad, misschien moet die er nog uit dan....


Ah, dat zou een verklaring kunnen zijn inderdaad. Ik heb nu de juiste actief gezet, hij zou het zo moeten doen :slight_smile:


Heel fijn! Hij werkt! Hartelijk dank!


Top! Graag gedaan :blush: