Skip to main content

Ik heb een Rebox RBX 2800 ontvanger. Werkte tot gisteravond prima. Vanavond zette ik de ontvanger en TV aan. De ontvanger doorloopt normaal de opstart procedure meer blijft hangen bij het programmanummer. Met de afstandsbediening kan ik de kanalen kiezen. Maar achter het programmanummer staat een tekentje als van een antenne. Drie gebogen lijntjes achter elkaar. )))

De eerste wat kleiner, de tweede iets groter eb de derde nog weer iets groter.

Ik heb dus helemaal geen beeld.

Wat kan het probleem zijn??

Moet een storing bij KPN zijn geweest. Later op de avond deed hij het weer.

Ondertussen is de dienstverlening van KPN compleet waardeloos. Je zoekt je een ongeluk op hun site maar oplossingen kun je niet vinden. Een dikke dikke onvoldoende!!!

Giovanni.


@giovanniolanda

Fijn dat jouw ontvanger het weer doet. Mocht je ooit weer probleem ervaren, dan zien we je wel hier wel weer op het forum. Meestal vinden we hier wel een oplossing. Maar 's-avonds na 22.00 of 's-nachts? : Nee, dan zijn hier niet zo heel veel mensen meer actief.


Beste @giovanniolanda, welkom! Wat fijn om te lezen dat alles weer werkt! Jammer dat je via de website de oplossing niet hebt gevonden. Je kunt ook altijd (tussen 8 en 22 uur) contact met onze telefonische klantenservice opnemen via 0800-0402. Via het forum mag je ons ook altijd benaderen, maar zoals Noordzee aangeeft, zijn wij niet altijd aanwezig.


Dag Marcia, dank voor je reactie. Ik snap dat jullie niet altijd aanwezig zijn. Maar ik belde om 10 over  half 10 en toen waren jullie ook al niet meer bereikbaar.

Ik snap overigens niet waarom later op de avond er wel ineens ontvangst was. Is er gisteravond een storing geweest? Ik heb daar op de site van KPN niets over gezien.

Met vriendelijke groet, Giovanni.


@giovanniolanda

Ik heb verder geen andere meldingen van een storing gelezen. Mogelijk was er in jouw directe omgeving tijdelijk een storingsbron actief. Denk aan b.v. een LED-lamp of een modem.   

Als het vaker voorkomt, dan zou je eens in de buurt van jouw ontvanger of antenne kunnen kijken of je iets van een storingsbron kunt ontdekken. 


Dat is wel vreemd, @giovanniolanda! Wat Noordzee zegt, klopt. Het is wellicht een storingsbron geweest. Wij hadden geen algemene storing o.i.d.!


@giovanniolanda 

Heb je gisteren of vandaag nog een nieuwe storing gehad? Of was het eenmalig?