Skip to main content
Beantwoord

E016-0 foutcode

• April 9, 2021
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

@Noordzee  Graag casnr 4637-829-562-3 voorzien van een nieuwe activatie. Verblijf nu in Zeeland en heb via RF35 laten zoeken maar ontvang alleen NPO 1,  2 en 3

Alvast bedankt,

Grt, Jochem

Beste antwoord door Erwin van KPN

Is het gelukt, @Jochem1965 ?  (zodra ik dat duwtje geef is het wenselijk dat de tuner aan staat. Zodat het ook aankomt)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2021

Hallo @Jochem1965 ,

Zet jouw ontvanger aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. Dan wordt er vanavond of morgenochtend een activatie verstuurd.

Erwin van KPN
Moderator

Je hebt al een ander topic, @Jochem1965 

Ik heb je cas een duw gegeven. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 9, 2021

Dank je voor de snelle reactie, kan ik wel via NPO1 tv blijven kijken of moet ik 'm hiervoor uitschakelen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2021

Nee, laat de ontvanger gewoon aanstaan. Je kunt evt. Checken of je beeld hebt op RTL 4. Als dat zo is, kun je de ontvanger desgewenst weer uitzetten.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2021

Is het gelukt, @Jochem1965 ?  (zodra ik dat duwtje geef is het wenselijk dat de tuner aan staat. Zodat het ook aankomt)

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2021

Ja, het was gisteravond al gelukt. 40 TV zenders en op allemaal goed signaal. Dank je wel voor de service en snelle hulp!

Erwin van KPN
Moderator

Super!