Skip to main content

Beste Lezer,

 

Onze hotelkamers zijn allen voorzien van digitenne(21 stuks) waarvan de een na de ander de storingscode e016-0 aangeeft.

Kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk(voor 17 uur) oplossen?

 

Ik hoor graag van u

 

Met een hartelijke groet,

Machiel J. de Boer

Hallo @weidumerhout , als (zakelijke) klant kun je voor een snelle afwikkeling beter even de (zakelijke) helpdesk bellen.

 


Hallo @weidumerhout, welkom op het forum! Gaat het hier om een zakelijk abonnement waar al deze ontvangers onder vallen? Of je meerdere consumentenabonnementen hiervoor afgesloten. In het eerste geval moet ik je namelijk doorverwijzen naar Digitenne zakelijk. Het telefoonnummer vind je daar ook.

Als je meerdere privé abonnementen hiervoor hebt afgesloten dan kunnen wij helpen. Maar in dat geval kun je ook het beste telefonisch contact opnemen. Dit omdat we de verschillende ontvangers die de problemen geven individueel bij langs moeten voor een refresh. Hiervoor hebben we de CAS ID's nodig. Dit gaat het snelst in een gesprek. De consumentenklantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op 0800-0402.

Mocht je het wel per sé via ons willen doen, dat kan. Vul in dat geval je forum profiel verder in. Ik zie daarin op dit moment de gegevens van één privéabonnement met 3 ontvangers. Maar we gaan dan de gegevens nodig hebben van alle abonnementen, en alle CAS ID's die problemen geven. De CAS ID's kun je kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerking’.  Ik kan alleen niet garanderen dat het dan ook voor 17:00 uur weer in orde is. 


Hi @weidumerhout, we hebben geen reactie meer van je gezien dus ik ga er van uit dat je dit via 1 van de andere kanalen op hebt gelost. Mocht je toch nog vragen hebben voor ons, dan horen we ze uiteraard graag!