Skip to main content

ik krijg ook foutcode E033-0 en ik heb mijn digitenne niet opgezegd. 3 weken geleden deed hij nog.

Hallo @Marieke367 ,

Ook voor jou:

 

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Gedaan


Prima @Marieke367 ,

Dan is het voor jou nu tijd voor stap twee.

Dan kun je het zender zoeken nu nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Laat de ontvanger op CNN staan. ( niet zappen). De TV kan evt.uit. Het kan even duren, want een moderator moet een activatie versturen. Zodra er in de loop van de dag beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.


Nee werkt ook niet, krijg nog steeds alleen 1, 2 en 3 te zien.


Sorry hij stond niet op CNN ik zal het nogmaals proberen


Doe op je gemak de instructie nog een keer. Laat de ontvanger daarna aanstaan op CNN en zet je TV maar uit. 

Je hebt niet meteen beeld, dat gaat een poosje duren. 

Ik verwacht wel dat het voor de middag dan geregeld is. 

Nog even geduld dus…. 

 

 


@Marieke367 Welkom op ons KPN Forum! fijn dat je ons gevonden hebt. Ik zie dat Noordzee je al een eind op weg heeft geholpen. Ik heb het CAS-ID in je profiel een activatiesignaal gegeven. Ik ga er vanuit dat je binnen één uur weer beeld hebt. Zou je 'stap’ 2 van Noordzee nog eens kunnen doorlopen.:smile:


Ik heb weer tv, dank je wel


Ah fijn, dus inderdaad voor de middag geregeld:thumbsup_tone2: , en graag gedaan natuurlijk… 

 


@Marieke367 Goed om te horen! bedankt voor je terugkoppeling. Fijne zondag nog:blush:


Reageer