Skip to main content

Ook ik heb last van de E033-0 foutmelding. Mijn gegevens zijn ingevuld in het forum profiel.

Alvast dank Frits

Hallo @FritsG 

Ik neem aan dat je dan ook het CAS-ID hebt gevuld in het veld opmerkingen, 

 

Dan kun je het zender zoeken nu nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Laat de ontvanger op CNN staan. ( niet zappen). De TV kan evt.uit. Het kan even duren, want een moderator moet een activatie versturen. Zodra er in de loop van de dag beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.


@FritsG Welkom hier! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb het CAS-nummer een activatiesignaal gegeven. Zou je de stappen van Noordzee willen doorlopen? Als het goed is heb je dan binnen een uur weer beeld. Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? :sun_with_face:


Alles doet het weer 🙂 Dank !!!!

 


Mooi nieuws Frits :thumbsup_tone3: , en graag gedaan natuurlijk…

 


@FritsG Goed om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag! 


Reageer