Bij opstarten op de camping deze melding, wel eerste 3 zenders maar geen andere zenders.
gaat al maanden fout met incasso, wordt niet gedaan door KPN. Gevraagd om contact bij handmatig overmaken, tot op heden ook niet gebeurd. Graag snel reactie
Bij opstarten op de camping deze melding, wel eerste 3 zenders maar geen andere zenders.
gaat al maanden fout met incasso, wordt niet gedaan door KPN. Gevraagd om contact bij handmatig overmaken, tot op heden ook niet gebeurd. Graag snel reactie
Hoi
Als er niet geincasseerd wordt, vraag ik mij af of er wel een lopend abonnement geregistreerd staat.
Hoe komen we daar achter? :
Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel.
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.
Stap 2) Geef een seintje!
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.
Stap 3) Geef de activatie een zetje
RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel
Beste deze heb ik genoteerd in mijn profiel en maak telkens bij herinnering per app over. Dit al een aantal keer aangegeven maar geen reactie gehad. Volgens tv is er een actief basisabonnement en er is ook telkens betaald
Dan kun je nu het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.
Het is niet zo dat je dan meteen beeld hebt, de activatie kan wel tot een uurtje duren. Laat de ontvanger na het doorlopen van deze instructie aanstaan op CNN. De TV kan eventueel uitgezet worden.
Ik kijk direct even mee naar de incasso's waar je het over hebt.
Betreft de betaling, niets aan het handje. Het laatste factuur staat nog open, deze kun je handmatig overmaken. Als je graag de automatische incasso weer wilt activeren, dan kan ik mandaat voor je aanvragen. Schrijven wij het gewoon weer af vanaf volgende maand.
Hoi
inmiddels werkt het allemaal weer . Bedankt voor het regelen.
Met vriendelijke groet,
Danielle Hendriks
Top , en graag gedaan natuurlijk….
Fijn dat het weer werkt trouwens.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.