Skip to main content

Hoi. Baal ervan. Foutcode E033, en het lukt niet om met jullie te converseren. Zo omslachtig. Maar ff nu in het kort foutcode E033, onze CAS code 4637-697-980-6. 

Kunnen jullie svp ervoor zorgen dat alles eindelijk werkt. 

Hoi @Helen11 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


 

En geef de activatie ondertussen alvast een zetje :   

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar nmenu] en kies kZENDER ZOEKEN]
    • Kies KHANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de pBLAUWE KNOP]
    • Ga naar nRF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar nSTART ZOEKEN] en druk op kok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel


Hoi @Helen11 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gedaan


Hoi aangepast. We hadden het handmatige ook al gedaan dus dat is het niet.


Prima, laat de ontvanger dan nu aanstaan op CNN. De TV kan eventueel wel uit. Ik verwacht dat in loop van de avond een moderator die een activatiesignaal kan versturen. 


Nou wel bedankt maar niet blij. Iedere keer weer problemen met digitenne. We betalen genoeg hiervoor. Teveel zelfs en nooit werkt het gelijk goed. Kom op zeg. En de moeite en tijd die je moet doen om het weer goed te krijgen is te erg. Sorryhoor. 


@Helen11 Welkom hier! Noordzee had jouw topic alweer snel in de smiezen. Ik heb het CAS-nummer dat je hebt ingevuld in je profiel een activatiesignaal gegeven. 
Als het goed is heb je binnen één uur weer beeld. 
Laat je het ons weten? 
 


Noordzee ik vind dat jij super bent. Heel veel dank voor je snelle reactie. Fijn. Jammer dat het nodig is dat jij er tussen moet zitten. Het product moet gewoon werken voor dat geld. 


@Helen11 We zijn Noordzee allemaal enorm dankbaar voor zijn bijdrage en gezelligheid hier op het Forum! 
Kan ik uit je reactie opmaken dat je beeld hebt? :sweat_smile:


Noordzee ik vind dat jij super bent. Heel veel dank voor je snelle reactie. Fijn. Jammer dat het nodig is dat jij er tussen moet zitten. Het product moet gewoon werken voor dat geld. 

Graag gedaan👍, heb je nu weer beeld op alle zenders? 


Hoi Noordzee,

we hebben nu beeld. Dankjewel. 


Reageer