nu heb ik afgelopen zondag een espen abonnement gevraagd voor mij digitene van 9,99 €
Nu tot mijn verbazing heb ik die nu thuis voor 12,99 € . Nu kan ik op de camping nog geen voetbal kijken.
Hoe los ik dit op?
nu heb ik afgelopen zondag een espen abonnement gevraagd voor mij digitene van 9,99 €
Nu tot mijn verbazing heb ik die nu thuis voor 12,99 € . Nu kan ik op de camping nog geen voetbal kijken.
Hoe los ik dit op?
Hallo
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Als je Interactieve TV hebt dan neem je het ESPN pakket af voor € 12,99. Voor dat bedrag zou je ESPN (24) en ESPN 2 (25; alleen bij live voetbal) ook via je Digitenne ontvanger moeten hebben.
Hier wel tenminste.
I.c.m. I-TV is ESPN niet alleen bij Digitenne af te nemen voor € 9,99, dat is voor digitenne only klanten.
Overigens: eerst volgende competitiewedstrijd eredivisie: 22 april.
zie https://nos.nl/teletekst#818
Beker Ajax - Vitesse a.s. zondag, 18 april 18:00, via de zender Fox (digitenne kanaalnr. 26).
Goedemorgen
Heb je al beeld op de ESPN-zenders via Digitenne?
Zo niet,
Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.