GM
Kan iemand mij assisteren om ESPN op digitenne te activeren , abonnement heb ik al , nu nog activeren.
Hoor het graag
Michael
GM
Kan iemand mij assisteren om ESPN op digitenne te activeren , abonnement heb ik al , nu nog activeren.
Hoor het graag
Michael
Je bedoelt dat je het espn abonnement al hebt of het digitenne-abonnement???
Heb je Digitenne i.c.m. Interactieve TV én je hebt bij die laatste het espn pakket 221 t/m 224 dan zou espn en espn 2 het op je digitenne ook moeten doen. (als dat niet zo is kan een kpn moderator hier daarbij helpen).
Heb je een los digitenne abonnement dan moet je espn hier aanvragen:
https://digitenne.kpn.com/zenders/espn/
Hallo
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
CAS nummers ingevuld
OK,
Zet jouw ontvanger(s) alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uit blijven.
done
Goedemiddag
Top : alles werkt op cas no eindigend op 699-7 , echter op de CA eindigend 321-3 krijg ik foutmelding :
foutcode : E016-0
Enig idee hoe op te lossen ?
Hoor het graag
Ja, het wachten is op een activatie door een moderator. Even geduld nog….
Goedemiddag
Ik heb geprobeerd om het CAS ID eindigend op 321-3 te activeren, dit lukt mij helaas niet.
Reden hiervan is dat de Digitenne-wijziging is vastgelopen. Ik zie dat je hierover inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad en mijn collega heeft het doorgezet naar de Technische Dienst. Er zal zo gauw mogelijk naar gekeken worden. Mijn excuses voor het ongemak!
GM
Klopt , men gaat aan de slag m, super bedankt voor je snelle actie en reactie !!
Goedemorgen
Kan iemand aangeven of issue al opgelost is , krijg nog steeds dezelfde foutmelding
Dank
Michael
Dan is het duidelijk nog niet opgelost.
Goedemorgen
Kan iemand aangeven of issue al opgelost is , krijg nog steeds dezelfde foutmelding
Dank
Michael
Goedemiddag
Helaas kan ik niet inzien of dit al is opgepakt en hoe het ervoor staat. Ik heb wel navraag gedaan voor je en zodra ik meer weet, zal ik dat aan je laten weten!
Hoi
Gm het werkt , super bedankt !!!
Goed om dat te lezen
Ik wens je een prettige dag verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.