Ik heb een digitenne insteekkaart ontvangen en die werkt perfect. Je ziet ook dat hij is aangemeld als je bij de CAM gegevens kijkt.
Nu heb ik exact dezelfde tv bijgekocht en daarvoor heb ik ook een extra insteekkaart besteld echter deze werkt niet goed. Hij start op doet het 10 seconden en vervolgens stopt het beeld en komt er een melding CAM verwijderd na 2 seconden komt er een melding CAM geplaatst en start het systeem opnieuw op en komt het beeld weer terug. Inmiddels hebben ze een nieuwe insteekkaart geleverd en die doet hetzelfde.
Na 10 seconden stopt hij weer en begint het proces opnieuw. Het lijkt erop dat het abonnement niet wordt geactiveerd omdat er een melding op het scherm komt te staan over 1611435256 (null) dagen verloopt, wilt u verder kijken ga dan naar kpn.com
Als ik de insteekkaart wissel met die andere tv werkt deze tv ook perfect dus het ligt absoluut aan de nieuwe insteekkaart. Inmiddels al meerder malen aan de telefoon gezeten met een medewerker en die komen er niet uit. 1 medewerker van KPN had net een cursus gehad voor digitenne en zou mij terug bellen, helaas niet gebeurd. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen, ik kan echt niemand bereiken bij KPN die hier echt verstand van heeft helaas!!