Skip to main content
Ik heb vorige week een verzoek ingediend om een digitenne kastje om te ruilen.

dit is goed gegaan alleen tot mijn verbazing krijg ik een dag later een extra kastje toegestuurd.

rara hoe kan dit.
Hoi Jan,



Als je dat extra kastje niet nodig hebt, dan zou ik dat kastje gewoon weer terugsturen. Je kan dan alles zelf in een doos stoppen en kosteloos via een PostNL punt naar KPN retour sturen met deze adresgegevens:

KPN,

Antwoordnummer 10119,

2400VB Alphen aan den Rijn.



Voordat je dat doet zou ik wel in het menu van jouw huidige ontvanger kijken of de abonnementsstatus al op Ja staat. Want dan staat het abonnement goed geregistreerd bij KPN.



Wil je dat een moderator voor jou checkt of alles goed staat bij KPN? :



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hoi Jan, welkom terug! Ik heb, aan de hand van je gegevens, gelijk even gekeken. Ik zie hier dat je drie Digitenne ontvangers in je abonnement hebt. Heb je ook (in totaal) nu drie nieuwe ontvangers thuis? Zo ja, dan is alles in orde.



Als dit extra kastje nu de 4e is, dan is er inderdaad iets misgegaan. Dan mag je die terugsturen. Maar, voor je dat doet, noteer even in je forumprofiel (veld Persoonlijke opmerking) het CAS ID van deze ontvanger. Dan kan ik controleren of deze ook aan je abonnement gekoppeld is. Want als dat zo is, dan is een van de anderen ontkoppeld, en moet je die terugsturen.
Erik,



ik heb het cas nummer ingevuld ik hoop dat ik deze dan kan terug sturen.
Goed dat ik het even gecontroleerd heb. Deze nieuwe ontvanger is nu aan je abonnement gekoppeld. Dat betekent dat je die moet behouden, en een van de anderen moet terugsturen. Ik stuur je een privébericht met de CAS ID's die aan je abonnement gekoppeld zijn. Degene met het CAS ID die daar niet bij staat mag je terugsturen.
Mijn verbazing is weer enorm groot al ik een envelop in de bus vind om een insteek kaart retour te sturen Deze insteek kaart heb ik nl al in juli vorig jaar al terug gestuurd.



ik krijg wel een beetje de indruk dat jullie niet alles op orde hebben.
Bepaalde dingen worden niet altijd automatisch gekoppeld in onze systemen. Als dat gebeurt dan gaat het meestal om retourzendingen. En dan kan het voorkomen dat je op een later moment retourdozen/enveloppen krijgt terwijl je al dingen hebt teruggestuurd. Je mag dit negeren, ik noteer het hier dat alles inmiddels teruggestuurd is.