Skip to main content

Komen de extra zenders zoals Filmnet i.v.m. het Corona virus ook beschikbaar op Diggitenne?

 

De Film1 kanalen zijn sinds ongeveer 2006 niet meer bestelbaar als extra pakket dat kan en zal dus niet gebeuren verwacht ik. De ruimte is er gewoonweg niet. De enige optie zou zijn een Film1 kanaal doorgeven op het Fox Sports kanaal.

 


Het zou helemaal geen gek idee zijn om Fox Sports 1 de komende maanden te vervangen door Film 1.   

Alleen zouden de abonnees van Fox Sports dan wel vrijgesteld moeten worden van de abonnementskosten. Want niet iedere sportliefhebber houdt van films. 

 


@Duc1953 Welkom op ons KPN Forum! Excuses voor het uitblijven van een reactie. Helaas kan ik je waarschijnlijk niet voorzien van het antwoord dat je wenst. Voor Digitenne komen er geen extra zenders beschikbaar in deze tijd van thuis-isolatie. Noordzee en Galdor68 laten al doorschemeren dat het te maken heeft met ruimtegebrek. 

Noordzee, dat zou inderdaad een idee zijn, al weet ik niet of het zo eenvoudig aangepast en geïmplementeerd is. Daarnaast is er ook een andere kant van de medaille, als we FoxSport (tijdelijk) afpakken van mensen.  :open_mouth:


Welke extra Filmnet zenders?

Ze zijn even doorgegeven(gratis) maar zijn inmiddels al weer verdwenen zonder aankondiging, of heb ik het mis?

In mijn zenderlijst zijn ze nergens meer te vinden in ieder geval!


Bij Digitenne zijn nooit extra zenders geweest. Daar is gewoon geen (frequentie-)ruimte voor. 


Reageer