Skip to main content

Waarom is er geen contactformulier mogelijk..

Waarom is de Digitenne nota in mei 2020 zonder aankondiging verhoogd van 22 naar 32 euro per maand.

Waarom is 1 maand onbeperkt on line voor 8,99 zo traag als een slak (128kps/sec), is er geen snellere (prepaid) bundel ?  

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

He kan beter even bellen met KPN voor dit soort vragen en je niet af laten schepen door het bandje en de sms met een link naar dit forum. Gewoon blijven hangen, dan komt er iemand aan de lijn.

 

Er is overigens wel een verhoging gemeld maar van 1 euro per maand dus jouw verhoging lijkt wat vreemd.


Hallo @Power5000aa ,

Je kunt jouw vragen via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of via de website indienen.

Formulier op website : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Meerdere mogelijkheden dus.  Wat betreft jouw vragen:  

 

Factuur Digitenne 

Je kunt via Mijn KPN jouw factuur inzien. Hierop staat een specificatie van de kosten. Digitenne kost nu nog 17 euro voor de eerste ontvanger plus 5 euro voor de tweede ontvanger. Totaal dus 22 euro. Je hebt toch niet toevallig Fox Sports erbij genomen?  Want dat kost namelijk 9,99 per maand.   

 

En wat betreft Prepaid:

Je hebt denk ik precies de verkeerde bundel uitgekozen. Er zijn ook snellere bundels :    

https://www.kpn.com/prepaid/internet.htm

Prepaid mobiel internet uit je tegoed of met een bundel?

Met jouw gekochte Prepaid tegoed kun je overal in de EU, Andorra en Zwitserland gebruikmaken van het internet. Surf je vaker, of heb je meer data nodig iedere maand? Dan is het voordeliger om een internetbundel te kopen. 

Dagbundel 1 GB

  • 1 GB internet (25Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 1 dag

Direct kopen

€1,99

Bel *124#

Zorgeloos Online

  • 30 minuten/sms
  • Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
  • NL, EU, Andorra en Zwitserland
  • Verlengt automatisch na 31 dagen

Prepaid App

€8,99

Bel *142#

1 GB bundel

  • 1 GB internet (25 Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

Direct kopen

€9,99

Bel *147#

Bekijk alle bundels

 


Er zijn ook andere bundels met een snelheid van 25 Mb/s. Die zijn geldig voor 31 dagen of stoppen eerder als de bundel daarvan op is voor de 31 dagen.

Prepaid bundels.

Zie verder de reactie van Noordzee.


Hallo @Power5000aa ,

Je kunt jouw vragen via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of via de website indienen.

Formulier op website : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Meerdere mogelijkheden dus.  Wat betreft jouw vragen:  

 

Factuur Digitenne 

Je kunt via Mijn KPN jouw factuur inzien. Hierop staat een specificatie van de kosten. Digitenne kost nu nog 17 euro voor de eerste ontvanger plus 5 euro voor de tweede ontvanger. Totaal dus 22 euro. Je hebt toch niet toevallig Fox Sports erbij genomen?  Want dat kost namelijk 9,99 per maand.   

 

En wat betreft Prepaid:

Je hebt denk ik precies de verkeerde bundel uitgekozen. Er zijn ook snellere bundels :    

https://www.kpn.com/prepaid/internet.htm

Prepaid mobiel internet uit je tegoed of met een bundel?

Met jouw gekochte Prepaid tegoed kun je overal in de EU, Andorra en Zwitserland gebruikmaken van het internet. Surf je vaker, of heb je meer data nodig iedere maand? Dan is het voordeliger om een internetbundel te kopen. 

Dagbundel 1 GB

  • 1 GB internet (25Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 1 dag

Direct kopen

€1,99

Bel *124#

Zorgeloos Online

  • 30 minuten/sms
  • Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
  • NL, EU, Andorra en Zwitserland
  • Verlengt automatisch na 31 dagen

Prepaid App

€8,99

Bel *142#

1 GB bundel

  • 1 GB internet (25 Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

Direct kopen

€9,99

Bel *147#

Bekijk alle bundels

 

@Power5000aa 
 

Is alles duidelijk zo? Of heb je nog meer vragen? 


30-05-2020

LS.,

Graag wil ik de reageerders even zeer bedanken voor de reacties.

Mooi dat men een medemens wil helpen.

De grote KPN rekent 95 cent per minuut, exclusief de normale kosten.

En dan maar wachten. Schandalig.

En bundels te koop met 128kbit/s. Leven we nog in de middeleeuwen ? Wat een ergerlijk trage snelheid. KPN onwaardig.

Dus gauw de 1 GB internet (25 Mbit/s) gekocht. Die loopt nu samen met 31 dagen onbeperkt bellen met 128kbit/s. Raadt u nooit welke snelheid nu wordt gegeven. Ja hoor 128kbit/s gebleven  Om uit je vel te springen. Gauw even bellen met de KPN voor bijsturing..  Geen gehoor. Dus dan maar via deze weg de vraag om hulp.

KPN Digitenne bleek overigens mijn fout, Zo ben ik dan ook wel weer. (komt zelden voor). Dat was voor een kastje met een te lage update. Keurig opgelost door de moeder van alle providers, nl de KPN.

Hoewel de ontvangst hier in Friesland voor Digitenne. niet altijd optimaal is, dit in tegenstelling tot de randstad.

Het is net als toen met internet Het Net. Het is het net niet. (volgens consumentenbond)

Afijn, het wachten is op 25 Mbit/s.

Daarna kunnen we weer over gaan op positievere reacties.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet.


De grote KPN rekent 95 cent per minuut, exclusief de normale kosten.

En dan maar wachten. Schandalig.

Het bellen van de klantenservice op 0800-0402 is gratis hoor. Geen 95 cent per minuut.

 


Hoi @Power5000aa ,

Fijn dat je nog even reageert!

Mooi dat alle vragen nu helder zijn voor jou. Wat betreft die bundel met 128kBit, daar is weinig aan te doen vrees ik. Die zul je moeten uitzitten. Maar goed, dat gaat ook wel weer voorbij en dan weet je het in ieder geval voor de toekomst. 

Het bellen naar 0800-0402 of 1200 vanaf jouw mobiel is gratis. 

Digitenne Is in Friesland inderdaad slecht geregeld. Alleen in de regio Groot Leeuwarden en in het Oosten richting Smilde is een goede ontvangst mogelijk. We missen heel duidelijk een zendmast in het Zuiden van de provincie. Dit probleem is al heel lang bekend bij KPN, maar er is helaas nog steeds geen extra zender aangezet. 


Dag @Power5000aa. Van harte welkom hier. Ik zie dat de community je vragen eigenlijk al heeft beantwoord. :thumbsup_tone2: ​​​Nu zit je alleen nog met de Zorgeloos Online en de 1 GB bundel. Wat @Noordzee aangeeft klopt. Ter aanvulling: de diverse prepaid-bundels zijn stapelbaar: je kunt er dus meerdere kopen, die na elkaar gebruikt worden. Welke het eerst wordt aangesproken hangt van de prioriteit die aan een bepaalde bundel wordt gegeven. In jouw geval krijgt die Zorgeloos Online bundel voorrang. Daarom houd je dus de lage snelheid van 128Kbit/s en het onbeperkte tegoed, ondanks de aankoop van die 1 GB bundel. 

Ik kan je niets beloven, maar ik kan wel voor je kijken of ik de mogelijkheid heb om die Zorgeloos Online bundel voor je uit te zetten (al ben ik bang dat dat niet gaat). Vul je jouw KPN Forum profiel aan met je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? Dan kan ik meekijken.


Hallo @Power5000aa. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Zijn je vragen zo beantwoord? Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer