Skip to main content

Kan ik met een digitenne kasje.f1 van Zandvoort kijken?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo.

Neen, dat gaat niet. De f1 wordt uitgezonden door Ziggo sport. Dit zit niet in het aanbod van Digitenne.


Hallo.

De race van aanstaande zondag (Spa) kun je wel via Digitenne bekijken. De zender Canvas zendt deze uit en die zit wel in het Digitenne pakket.


De meeste Nederlandse Formule 1-liefhebbers kunnen van donderdag 2 tot en met dinsdag 6 september naar alle programma's rond de Grand Prix in Zandvoort kijken. De zes Ziggo Sport Totaal-kanalen zijn die dagen te zien, ook voor mensen zonder Ziggo-abonnement.  Zoals @HG5812 al aangeeft zitten die zenders niet in het aanbod van Digitenne. 


Dus niet alle lief hebbers


@Barry074 , via Digitenne is sowieso alleen de race op Spa, België ieder jaar te zien en geen andere.

Je kent toch vast wel iemand met Ziggo, KPN interactieve TV, Budget, Canaldigitaal (schotel en online), Online.nl, Freedom internet, Tweak? Dan ga je daar toch gezellig met meerderen kijken?
Of klanten van T-mobile vrij naar Ziggo Sport kunnen kijken van 2 tm 6 september is mij nog onbekend.


Ja daar kijk ik vaker.maar als iemand zegt alle f1 fans kunnen kijken.is dat dus niet zo


Dat neem je wel ERG LETTERLIJK met “kijken via eigen tv” kennelijk in je achterhoofd.

Er wordt toch overal duidelijk vermeld dat Ziggo Sport open gezet wordt. En je wéét dat dat op Digitenne er niet is. Duzz….

Heb je overigens niet de mogelijkheid om op een andere manier tv te kijken dan Digitenne? Bv Interactieve tv van KPN? Of kabel? Dan kan je er wel Z.S. bij nemen.

Het staat te boek als Nationaal evenement en dient volgens de wet dan via minimaal 75% van de aansluitingen beschikbaar te zijn. Digitenne valt onder die andere 25% net als het “KabelTV” aanbod van Ziggo.
Met het open zetten van Z.S. via diverse providers wordt aan die 75 % voldaan.

Heb je voldoende internetsnelheid dan kun je je ook abonneren op F1 TV PRO.


Dan moet je via Interactieve TV kijken @MaryT , maar bij Digitenne zit deze zender niet in het aanbod.

 

Edit: Aha, de vraag van @MaryT is daar al naar toe verplaatst.