Skip to main content

Krijg een foutcode EO33-0 op digitenne

Mijn postcode *** klantnummer ****

casnr. ****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik heb nog steeds een foutmelding EO33-0 wat moet ik doen?


Hallo @Cooper1956 ,

Dan heb je een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ervaar je problemen met Digitenne, krijg je foutmelding E 033-0 in beeld bij commerciële zenders?

 

Dan heb je een activatie van het signaal gemist. Dat kan een KPN moderator oplossen. Dit moet je daarvoor doen;

  1. Zet je gegevens in het Forumprofiel: naam contractant, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer?
    Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Al deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
  2. Ga dan naar: Digitenne foutcode E033-0 3Wat is de oplossing?] en laat een reactie achter
  3. Een moderator activeert opnieuw je Digitenne signaal
  4. Geef je activatie nog een zetje door onderstaande instructie

 

Geef zelf de activatie een zetje ; 

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar imenu] en kies ]ZENDER ZOEKEN]
    • Kies HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de BLAUWE KNOP]
    • Ga naar iRF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar START ZOEKEN] en druk op nok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

 

Laat de ontvanger net zolang op CNN aanstaan totdat je beeld hebt. Daarna weer uitgebreid zenders zoeken. 


Heb forum profiel ingevuld


Hallo @Cooper1956, leuk dat je ons hier hebt gevonden, welkom op het kpn forum :)

Ik he je cas-id een frisse start gegeven. Je kunt nu het advies van Noordzee opvolgen. Binnen enkele minuten heb je dan weer tv-signaal :)  


Gelukt met mijn digitenne heb weer beeld👍

Bedankt


Mooi zo👍 En graag geholpen natuurlijk....


Heel fijn :)