Skip to main content
Antwoord

Foutcode E033-0

• January 6, 2020
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

quaero notitia
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Heb al sinds een paar dagen op de zenders anders dan NPO 1, 2 en 3 en de regionale zenders Gelderland en Flevoland, een foutcode 033-0. Heb al gereset, heb al de fabrieksinstellingen weer geactiveerd, heb het kastje minimaal 24 uur aan laten staan maar als ik bijv. naar RTL 4 wil kijken krijg ik nog steeds foutcode 033-0.
Heb de helpdesk van KPN bericht maar daar moet ik 10 werkdagen wachten op een antwoord. 

Kunnen jullie hulp bieden?
Alvast dank.

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @quaero notitia ,

De oplossing hiervoor gaat in twee stappen.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Hoi @quaero notitia ,

De oplossing hiervoor gaat in twee stappen.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. 

Helaas heb ik deze foutcode ook en alle opties al geprobeerd. Kunnen jullie mij ook verder helpen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 6, 2020

@foutcode E033-0 

Dat doen we in jouw eigen topic. (Dubbel posten heeft geen zin) 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/foutcode-e033-0-487231  

@quaero notitia 

Heb je al tijd om jouw profiel te vullen? Zie de instructie hierboven. 

Erwin van KPN
Moderator

@quaero notitia . Welkom op het forum.

Kun je de handeling die @Noordzee beschrijft navolgen? Vervolgens hier een seintje geven? Dan kan ik het voor je regelen. 

quaero notitia
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 7, 2020

Het probleem is met behulp van Klantenservice KPN opgelost! 

Dank voor jullie opbouwende reacties:thumbsup:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 7, 2020

Mooi, fijn dat je weer beeld hebt. 👍

Erwin van KPN
Moderator

Fijn dat het is opgelost! Mocht je ooit andere vragen hebben, kun je ze hier gerust stellen.