Skip to main content

Wij hebben digitenne thuis en kijken dagelijks maar krijgen nu melding E033-0. Wie kan ons helpen.

Hallo @Aad380 

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Dag @Aad380 Daar kan ik je mee helpen. Ik zal je ontvanger vanuit hier een digitaal zetje geven, wat inhoudt dat ik een activatiesignaal naar je ontvanger ga versturen. Als dat eenmaal gedaan is, is het zaak om je ontvanger te herstarten en de zenders opnieuw te zoeken. Als je de gevraagde gegevens invult op je Forum Profiel kan ik je helpen! Het CAS ID vind je op de sticker op de ontvanger.


@Aad380 

Nu met extra toevoeging : 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


@Aad380 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Beste Bart, zoals ik je verteld hebt wonen wij aanboord en hebben we een briefadres ergens anders.


Beste @Aad380 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met je naam, hetCAS-ID nummer en zoveel mogelijk andere gegevens? Want anders kan jouw ontvanger niet geactiveerd worden. 

 


@Aad380 

 

Beste Bart, zoals ik je verteld hebt wonen wij aanboord en hebben we een briefadres ergens anders.

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met je naam, het CAS-ID nummer en zoveel mogelijk andere gegevens? Bijvoorbeeld de gegevens van jouw briefadres. Want anders kan jouw ontvanger niet geactiveerd worden. 


Dag @Aad380 Ik heb geen reactie meer van je gekregen en je hebt je gegevens niet achtergelaten. Ik ga er vanuit dat je het via een andere weg in orde hebt kunnen maken. Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 


Reageer