Skip to main content

 

 

Hallo @Linda1996 ,

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


@Linda1996 Hallo! Welkom hier op ons Forum. Top, dat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel. Ik heb het CAS-ID dat je daar heb ingevoerd voorzien van een activatiesignaal. Ik ga er vanuit dat je binnen één uur weer beeld hebt. Als dit niet zo is, dan zou ik je willen adviseren stap twee van Noordzee te doorlopen. (Noordzee reageert binnenkort met de informatie)


JOEHOE @Linda1996 , 

Daar ben ik al. 

Wil je het zender zoeken nu nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
     

Zet de ontvanger op CNN (niet zappen) en wacht tot er beeld is. Dat kan tot een uur duren na de activatie door een moderator. 
 

Zodra er beeld is, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 


Bedankt het is al opgelost!


Mooi zo:thumbsup_tone3: , en graag gedaan natuurlijk….