Skip to main content

Ik krijg een foutmelding E033-0 hoe kan dat verholpen worden? Heb alleen 1.2 en 3 

Mijn CAS nummer is 4657-201-390-5

Adres is*****

****

Ik hoor graag van u. 

Mvg A Altena Gossen

admin: Cas-ID gewijzigd en gegevens toegevoegd aan het profiel i.v.m. privacy

Hallo @Desteny1971 ,

@Lisa en ik zitten voor jou klaar. 

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 25.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Last de ontvanger op CNN staan. ( niet zappen). De TV kan evt.uit. Het kan even duren, want een moderator moet een activatie versturen. Zodra er in de loop van de middag beeld is op CNN (kan een uur duren), dan weer uitgebreid zenders zoeken.

 

 


CNN zit bij ons op zender 30 . Ik heb het gedaan . Nu maar afwachten


@Desteny1971 

De bedoeling is dat je handmatig via het menu zenders zoekt op RF-kanaal 25. 

Je vindt dan 7 TV-zenders. 

Eén van die 7 is CNN. (voorkeuze 30 inderdaad) 

Je kunt de ontvanger dan op voorkeuze 30 zetten (Niet meer zappen totdat je beeld hebt op CNN) 


@Desteny1971 Welkom hier op ons KPN Forum! Allereerst bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Aangezien we een openbaar Forum zijn, heb ik jou persoonsgegevens toegevoegd aan je profiel. Het Cas-nummer het ik ook gecorrigeerd, want er zat een typefout in (kan de beste overkomen). Ik heb het CAS-ID een activatiesignaal gegeven. Als het goed is heb je met één uur weer beeld. Zo niet, dan adviseer ik je de stappen van Noordzee nogmaals te doorlopen. :smiley:  


@Desteny1971 

Heb je weer beeld op alle zenders ? 

 


Desteny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.