Skip to main content

Hallo, ik ben nieuw hier en ik ben Sanne.

Ben op de camping, en heb dus de foutcode E033-0., Wel beeld op 1,2,3 en tv NH. Gisteren werkte alles nog en niet zoals in veel topics lang uit geweest. Wat hebben we gedaan, 2 uur gewacht, opnieuw inlezen, stroom er af terug naar fabrieksinstellingen en ok nog handmatig zoeken met ik dacht no: 44. Basis staat op 'ja', geen achterstand. CAS *

Wie heeft de oplossing, dank je en groetjes.

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Hoi @SanneKL ,

Zoek inderdaad handmatig op RF-kanaal 44 en laat de ontvanger aanstaan op CNN. De TV mag eventueel uit. 
 

 


Avond Noordzee, zo'n snelle reactie op de laate avond. Signaal gewoon 100 procent, via handmatig (CNN) op 44 geen signaal kwaliteit dus 0 procent, zegt ok na een paar seconden zoeken 0 zenders. En op nieuw, er is iets misgegaan........., Nog meer mogelijkheden?


Dat handmatig zoeken op het RF-kanaal is afhankelijk van de regio waar je nu bent:

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

 


Bloemendaal aan Zee, maar geen signaal bij het zoeken, zowel de buitenantenne als de orginele binnenantenne.


Dat is RF-kanaal 27. Als het niet lukt, Ga dan uitgebreid zenders zoeken.


De volledige procedure voor handmatig zoeken: 

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar rmenu] en kies sZENDER ZOEKEN]
    • Kies sHANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de eBLAUWE KNOP]
    • Ga naar rRF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (27)
    • Ga dan naar rSTART ZOEKEN] en druk op pok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

 


Zat al bij Zuid Holland te kijken, 7 zenders naar binnen gehaald bij 100 procent, en nog de foutmelding.


Ja, die foutmelding is voorlopig nog niet weg. Het kanaal is nu Wel goed. 
 

Laat de ontvanger naar gewoon aanstaan op CNN. 
 

Ik vrees dat jouw ontvanger pas morgenochtend geactiveerd wordt. Het is al laat. 
 

Welterusten! 


Dank je, we wachten af.

Terusten.


Goedemorgen Noordzee, je bent er al weer vroeg bij zag ik in de anderen topics. Hier nog steeds niet meer dan de zenders 1,2,3 en regionaal. Vanmorgen nog een keer handmatig zoeken gedaan en op CNN, maar helaas. Is er soms meer mis, zie namelijk al 4 nieuwe topics met de foutcode. Groet.


Klopt, maar moderator Susan is nu Up and Running ! Dus het zal nu niet lang meer duren. Zorg dat je jouw ontvanger hebt aanstaan op CNN> 

 


Goedemorgen @SanneKL! Daar ben ik, inderdaad druk met alle nieuwe topics over deze foutcode en Digitenne. Helaas moet ik melden dat ik het vandaag niet kan oplossen, het moet handmatig worden doorgezet en geactiveerd door een collega die er morgen weer is. Maar ook jouw probleem heb ik doorgegeven, dus nog even geduld :blush:


Goedemorgen Susan, zon schijnt gelukkig, kunnen naar buiten, we wachten wel verder af. Susan en Noordzee zover bedankt, al zijn we niet happy er over. Groet San.


@SanneKL het is weer een nieuwe dag vandaag! Als het goed is wordt er vandaag een zetje gegeven, dus hou dit in de gaten :wink:


Hallo Susan, nog geen verandering. Wanneer kan ik dit ongeveer verwachten?


@SanneKL 

Normaliter in de loop van de dag. 

Zet jouw ontvanger aan op CNN en laat de ontvanger net zo lang aanstaan tot er beeld is.


Hallo Noordzee, voor dat de techneuten aan het avondeten zitten, is er nog een toekomst met meer zenders dan 1,2,3 en tv NH?


@Susan_  heeft een rechtstreeks contact met de techneuten. Zij kan er wellicht wat over roepen. 

 


Tijd om een nieuw kastje op te sturen misschien????????

Mijn vaders oude tv met sprietantenne van zolder halen????

Lieve mensen we zitten in het jaar 2020, zou toch wel een oplossing zijn voordat iedereen weer naar huis is?


Heb je de ontvanger al die tijd aan laten staan? Wel raar dat er dan nu geen beeld is! 
 

Voor de zekerheid : Staat het juiste CAS-ID in jouw forumprofiel?  Je zal echt niet de eerste zijn die per ongeluk hier een fout nummer heeft gepost. 


Ga controleren, maar was bij het begin in mijn pv omgeving gestopt en kon het niet terug vinden.

Ga ff kijken.

 


Kan hem niet vergelijken en verstoppen, hierbij een foto. Delete hem maar hierna.

 

Admin: foto verwijderd, CAS ID genoteerd ;-)

 


Beste @SanneKL, dit duurt wel lang nu inderdaad.. Ik zie dat Susan gisteren bevestiging gekregen heeft dat eraan gewerkt wordt. Ik heb echter nog geen bevestiging gezien dat het opgelost is. Mocht het morgen in de loop van de dag nog niet werken, dan ga ik er opnieuw achteraan. Laat je het dan weten? Mijn excuses voor het ongemak! 


Hoi Marcia,

weinig keus.

Laat morgen van me horen, zowel met goed nieuws, of wat ik verwacht, “wat minder goed nieuws".

We laten kasje aan staan op CNN. Prettige avond, je hoort.


Goedemorgen allen.

Helaas, wat minder goed nieuws.

Ik mag toch hopen voordat iedereen vanmiddag weer in de tuinstoel zit en aan het avondeten gaat,

dat we gewoon de zenders op de tv kunnen ontvangen?

TV staat nog steeds op CNN en nog steeds dezelfde melding.

Groet Sanne.