Skip to main content

Hier zelfde probleem, foutcode E033-0. Waar moet ik me melden om wijzigingen naar mijn digitenne kastje te sturen?

Hoi @Herver ,

@Lisa en ik zitten voor jou klaar! 

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

 


Hoi Herver, welkom hier. 

Je zult het met mij moeten doen en niet met Lisa. 😉 Vul even je profiel in met de gevraagde gegevens, dan ga ik voor je bezig. 

Ik hoor graag van je. 


Hallo @Herver ,

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Herver, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.