Skip to main content


Hallo,

ik kan via digitenne alleen NPO 1,2 en 3 ontvangen en bij de andere zenders krijg ik bovenstaande foutcode.

Ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.

Groet,

Bianca

Welkom @Bianca80 

Zie voor deze foutmelding zie dit topic foutmelding:E033-0

Om deze storing te verhelpen moeten er (nieuwe) activatiesleutels naar jouw ontvanger verstuurd en ingeladen worden. Dit duurt ongeveer een uur en gebeurt automatisch. Je hoeft de ontvanger alleen maar een tijdje aan te laten staan. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan wordt het voor je nagekeken. 

En geef dan een seintje als dit gedaan is.


Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hi Bianca, welkom hier. 

Zou je binnen 15 minuten willen controleren of het werkt en dit ook hier laten weten? :) 


Hi Bianca, welkom hier. 

Zou je binnen 15 minuten willen controleren of het werkt en dit ook hier laten weten? :) 

Had dit al meerdere malen geprobeerd, echter zonder resultaat. Zojuist nog een poging gedaan en eindelijk alle zenders weer beschikbaar! 😃


Hi Bianca, welkom hier. 

Zou je binnen 15 minuten willen controleren of het werkt en dit ook hier laten weten? :) 

Had dit al meerdere malen geprobeerd, echter zonder resultaat. Zojuist nog een poging gedaan en eindelijk alle zenders weer beschikbaar! 😃

Snap ik. Ik ben hier flink voor je bezig geweest om dit uiteindelijk goed te krijgen, al mijn kennis in de strijd gegooid en formules op losgelaten. Lees: een knopje ingedrukt. :grinning:

Fijn dat alles nu goed werkt. Je weet me anders hier te vinden. 

Â