Skip to main content

Ik krijg sinds gisteren foutcode E16-0 bij mijn noodpakket Digitenne. Vanmorgen contact gehad en men zou het abonnement weer aanzetten. Helaas, nog steeds foutcode E16-0. Kan iemand dat verhelpen?

@Mitchell87 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


@Mitchell87

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Ik heb het profiel aangevuld, Noordzee!


@Mitchell87 Welkom op ons Forum! Als mijn collega's vanochtend de Digitenne hebben proberen te activeren dan kan dit 24 uur duren. Ik heb voor de zekerheid even met je meegekeken. (Top dat je je gegevens volledig hebt ingevuld). Ik zie de activatie staan maar ik zie nog geen actie. Ik heb het voor de zekerheid even doorgezet naar de achterliggende afdeling. Als met morgen nog niet werkt zou je het dan hier willen laten weten?In verband met drukte kan het soms even duren voordat iemand hier reageert. Voor direct contact kun je natuurlijk altijd contact opnemen met een van mijn collega's (088-0402).

We horen graag van je!

 


Alles werkt weer zoals het hoort. Dank voor de snelle service!


Reageer