Reset zoals opgegeven bij digitene werkt niet.
Oplossing:digitene omruilen.
In de hoop dat de volgende software update goed gaat. Zal woensdag update geven.
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Op de camping dadelijk wel weer opnieuw uitgebreid zenders zoeken.
Veel plezier met je nieuwe ontvanger!
Installatie volgens Noordzee doorlopen.
Installatie zonder problemen verlopen .
Als je de nieuwe ontvanger hebt ontvangen, kan je de installatie uitvoeren:
1/ Ga in het menu eerst eens terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef dan een opdracht uitgebreid zenders zoeken.
3/ Doe daarna een software-update indien daarom gevraagd wordt.
4/ Laat de ontvanger de eerste minimaal een uur lang aanstaan. De abonnementsstatus in jouw menu kan dan verspringen van Nee naar Ja.
Laat je even weten of het gelukt is met de installatie van jouw nieuwe ontvanger?
Susan, ik ga er maar vanuit dat
De verwachting is dat het op de camping nu ook gaat lukken.
Daar ben ik weer. Na de ontvanger van digitene 5 dgn per week te gebruiken. Voor vertrek vakantie nogmaals gecontroleerd, inmiddels de derde dag van mijn vakantie, en daar is de hopeloze fout e83 weer.
Oplossingen op forum helpen niet. Waardeloos. Inmiddels is het abonnementsprijs al fors verhoogd, maar blijft de hardware waardeloos.
Graag wil ik de ontvanger in een KPN winkel omruilen, aangezien mijn vakantie net begonnen is, en ik voorlopig niet thuis ben. Graag zou ik de ontvanger willen omwisselen in een kpn winkel in Maastricht, aankomende vrijdag.
Welkom terug
Forum profiel aangepast. let op de verschillende data. Alvast bedankt.
Hartelijk dank. Inmiddels alle gegevensontvangen
Snelle service. Laat morgen weten hoe het gegaan is
Maandag postnl gesloten. Dinsdag te regenachtig om te fietsen.
Vanmorgen ontvanger gehaald. Vanavond geinstalleerd. Alles werk weer zoals het hoort.
Dank voor de service.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.