Skip to main content

Na heel veel moeite eindelijk telefonisch 2 extra digitene ontvangers te hebben besteld en er maar 1 geleverd gekregen moet er een of ander uitgezocht worden. Is er iemand die kan vertellen hoe lang dit gaat duren.

 Er staan er wel direct 2 extra op me overzicht om te betalen.

Hi @Annemiek!

Wat flauw zeg dat je er maar 1 hebt ontvangen, terwijl er wél 2 in je productoverzicht staan. Heel goed dat je hier even over aan de bel trekt, ik kijk graag even met je mee!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hoi

volgens mij heb ik de benodigde info ingevuld.

En het is niet flauw maar slecht je werk doen. 
Eerst al via MijnKPN niet te bestellen wegens storing, in de winkel was ik niet meneer maar mevrouw de Boer, dus konden ze me echt niet helpen.

Toen gebeld, na ruim 6 minuten in de wacht was ik aan de beurt en werd de verbinding verbroken, kan gebeuren ik weer bellen na 13 minuten werd weer de verbinding verbroken. 
De meneer die ik toen aan de telefoon kreeg moet echt overplaatsing aan vragen naar een afdeling waar hij geen klanten te woord hoeft te staan, maar gelukt 2x digitene ontvanger komt er aan. 
Gelijk een mail met een nieuw overzicht 2x digitene ontvanger 5 euro per stuk. Volgende dag geleverd, ik denk nog zo dat is snel, krijg van de bezorger 1 doosje, ik vraag nog niet nog 1, nee echt maar 1.  Gelijk er achteraan gebeld maar de beste dame had haar eerste dag en zou het formulier door sturen. Maar ik ga morgen op vakantie en wil het daar voor geregeld hebben. Hoe moeilijk kan het zijn. 


groet Annemiek 


Hmm, zo vlak voor je vakantie is dit natuurlijk extra zuur, zeker gezien hoeveel tijd en moeite je hier al in had gestoken :slight_frown:

Ik zie dat mijn collega inderdaad een formulier in heeft gediend waarmee onze logistieke afdeling op de hoogte is gebracht dat je maar 1 van de 2 ontvangers van ons binnen hebt gekregen. Deze afdeling heeft op dit moment een kleine achterstand, waardoor het een aantal dagen kan duren voordat je 2e ontvanger op wordt gestuurd. Het komt goed, maar dit is helaas dus niet voor je vakantie geregeld. Mijn excuus voor de ontstane situatie, ik hoop dat je desondanks een hele fijne vakantie gaat hebben en deze situatie even naar de achtergrond verdwijnt!


Hmm @Maja_   jammer dat ik 3 weken niet aanwezig ben nu. Dus als hij geleverd wordt binnen die tijd ( Hihi ) er niemand is om hem aan te nemen. Ik bereid me er op voor om dan weer een strijd met kpn aan te gaan over de huur die ik wel zal moeten betalen terug te krijgen. Want met innen zijn ze beter als hun normale werk te doen laat staan zelfstandig te denken en service te leveren en dat uit hun zelf te corrigeren.


Mocht het mis gaan met het aannemen van het pakketje, dan zal ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je alsnog een nieuwe ontvangt :slight_smile:

Strijd is niet nodig, als je de 2e ontvanger werken aan hebt gesloten en we dus weten hoe lang het precies heeft geduurd voordat alles is zoals je het besteld hebt, ga ik die kosten voor je vergoeden!

Nu lekker vakantie vieren, we spreken elkaar wel weer over 3 weken :beach::sun_with_face:


Zo vakantie zit er weer op. Tot op heden nog niks vernomen van kpn. Ik wacht deze week nog af dan hebben ze  4 weken de tijd gehad om op zoek te gaan waar de ontvanger is gebleven. Ben benieuwd.


Welkom terug @Annemiek, allereerst hoop ik dat je een hele fijne vakantie hebt gehad :blush:

Ten 2e: deze week afwachten gaat geen zin hebben, als je tot nu toe niks hebt gehoord, zal dat ook niet meer gaan gebeuren. Daarom zal ik nu zelf actie ondernemen! Zou je me daarvoor de CAS ID's willen sturen van de ontvangers die je op dit moment wél in huis hebt? Dan kijk ik welke nu ten onrechte geregistreerd is onder je abonnement en zorg ik dat we die voor je om gaan wisselen!


Hoi @Maja_ 

Vakantie was heerlijk. 
De CAS ID’s zijn:

4657-263-529-3 Deze is al lang bij ons.

4657-326-299-8 Dit is de nieuwe.

Ik hoop snel wat te horen.

groet Annemiek 


Bedankt @Annemiek!

Ik heb onze logistieke opdracht het hele verhaal uitgelegd en gevraagd of ze ene losse ontvanger op willen sturen. Kan zijn dat jij hier als eerst bericht over ontvangt (per sms) maar het kan ook zijn dat ze mij een terugkoppeling gaan sturen. Zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte gaan houden?


@Maja_ 

ik heb een sms’je binnen dat er een onderweg is. 
groet Annemiek 


Ah super! Laat je ook nog even weten of alles lukt het het installeren, zodat ik dit topic met een gerust hart kan sluiten? :slight_smile:


Hallo @Maja_ 

Net de ontvanger opgehaald, helaas is er enkelt een ontvanger gestuurd ( wat je krijgt als je ontvanger bijvoorbeeld stuk is ) en niet een nieuw start pakket. Dus zit er geen antenne bij. Dus werkt het niet. 😢 Maar hij staat al wel op de rekening erbij. 😡 Dus al een maand betaald voor iets wat ik niet had. En nu dit weer.  
Zo jammer dit. Ben benieuwd hoelang het moet duren voor het allemaal klopt. 
 

groet Annemiek 


Antenne is nu ook onderweg @Annemiek, mijn excuus dat ze niet het juiste pakket hebben verzonden! Als alles werkt, hoor ik het graag van je zodat ik een vergoeding door kan voeren voor de abonnementskosten die je ten onrechte betaald hebt!


He he @Maja_  eindelijk werkt het. Moest er wel weer achteraan bellen want ze hadden deze ontvanger niet geactiveerd. Nu het financiële plaatje nog.  Ik hoor het wel van je. 
groet Annemiek 


@Maja_  o jee te vroeg gejuicht 

nu werkt de oudste niet dus maar weer iemand bellen 😡


@Maja_ 

nou het is geregeld en je collega heeft ook al geregeld dat er wel 10 euro vergoeding komt bij de volgende factuur. Dat wou zij direct doen. Dus wil jou bedanken voor je hulp. 
groet Annemiek 


Heel fijn dat het nu helemaal geregeld is @Annemiek!

Graag gedaan hoor en veel kijkplezier met de 3e Digitenne :blush: