Mijn Funke v4 werkt niet goed , alllen ned1,2 en 3 werken goed, de rest schokt, Funke v4 hangt buiten en hoog, daar ligt het niet aan
gr. Jan
Mijn Funke v4 werkt niet goed , alllen ned1,2 en 3 werken goed, de rest schokt, Funke v4 hangt buiten en hoog, daar ligt het niet aan
gr. Jan
Hoi
Tijd voor een nieuwe antenne! De nieuwe antenne, de Funke V5, werkt met de nieuwe ontvangers beter dan jouw antenne.
Een moderator wil jou vast wel een nieuwe antenne + buitenmontageset sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Hi
Dan gaan we allereerst even de antenne vernieuwen om te kijken of dat helpt, ik denk het namelijk wel! Als je jouw Forum profiel aanvult dan kan ik eentje opsturen zodat je hem zo snel mogelijk ontvangt. Echter gaat hier het weekend al overheen.. Dus voor nu, wat heb je al geprobeerd om het te verbeteren en hoeveel % signaal heb je? En heb je al opnieuw zenders gezocht?
Ik hoor graag wanneer je jouw profiel hebt aangevuld, want dan kan ik er pas eentje opsturen!
Hallo Susan, de digitenne hangt op ons vakantieadres in Terhorne, op naam fam ***, maar zou ook op huisadres kunnen staan, zijnde, ***. Lidmaatschapsnummer heb ik zo niet bij de hand. De Funke 5 kan beste naar beetsterzwaag worden gestuurd
Admin: adresgegevens verborgen
Voor het buiten plaatsen is een speciale buitenmontageset beschikbaar. Reuze handig!
Sturen jullie nu een Funke 5 plus buitenste op? Alvast dank
In Terhorne heb je sowieso een buitenantenne nodig voor een solide ontvangst.
Je kunt daarnaast nog eens het volgende proberen:
1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.
Wanneer je volgende week wellicht een Funke V5 hebt staan, dan is het ook noodzakelijk dat je die antenne goed uitricht. Want de Funke V5 is behoorlijk richtingsgevoelig. Voor het uitrichten (naar Leeuwarden) kun je gebruik maken van de signaalmeter uit het menu.
Dank
Hoi
Tijd voor een nieuwe antenne! De nieuwe antenne, de Funke V5, werkt met de nieuwe ontvangers beter dan jouw antenne.
Een moderator wil jou vast wel een nieuwe antenne + buitenmontageset sturen.
En heb je nu goed beeld met de Funke V5 antenne?
Ontvangen, nu niet in Terhorne, hoop volgende week te instaler
Prima
Laat je dan nog even wat weten!
Je kunt dan het volgende proberen:
Wanneer je volgende week de Funke V5 hebt staan, dan is het ook noodzakelijk dat je die antenne goed uitricht. Want de Funke V5 is behoorlijk richtingsgevoelig. Voor het uitrichten (naar Leeuwarden) kun je gebruik maken van de signaalmeter uit het menu.
Ik laat het je weren
OK
Ik ben benieuwd.
Prima
Laat je dan nog even wat weten!
Je kunt dan het volgende proberen:
Wanneer je volgende week de Funke V5 hebt staan, dan is het ook noodzakelijk dat je die antenne goed uitricht. Want de Funke V5 is behoorlijk richtingsgevoelig. Voor het uitrichten (naar Leeuwarden) kun je gebruik maken van de signaalmeter uit het menu.
Is de ontvangst nu voor elkaar met de nieuwe Funke V5 antenne?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.