Skip to main content

Goedemiddag.

De afstandbediening van digitenne doet het niet meer.

Ik heb een nieuwe besteld, maar nu vraag ik me toch af, hoelang je garantie hebt.Hij moet toch langer meegaan dan een jaar?

 

Hoi Mozardi, welkom op het forum! Een afstandsbediening zal inderdaad over het algemeen langer meegaan. Maar het kan gebeuren dat het toch niet zo is. In die gevallen voorzien we je ook graag, gratis, van een nieuwe. Je geeft aan dat je nu een nieuwe besteld hebt. Hoe heb je dit gedaan?


Hallo Erik, dank voor je reactie. Ik heb bij KPN storing, tv ingetoetst, dan digitenne, en dan kun je vragen aantikken. Daar heb ik "iets anders" aangetikt waarna je je probleem kunt melden. Daarop kreeg ik de "online winkel" en kon ik de afstandbediening bestellen.


Maar daar moet je 'm betalen…

Via de helpdesk of een kpn moderator is het gratis.

@Erik_ 


Dat wist ik dus niet, anders had ik hem niet besteld. Heb ik alweer wat bij geleerd🤔


Nee, dat snap ik. Waarschijnlijk kan Erik je de kosten via de volgende factuur alsnog vergoeden.

Heb je 'm op het postkantoor opgehaald (€ 10) of thuis laten bezorgen (€ 12,50)?


Oh dat zou fijn zijn PeterG. Hij moet nog bezorgd worden bij mij thuis, dus ik heb hem nog niet. Zal morgen wel bezorgd worden. Ik heb hem besteld op de naam van mijn man.


Vul je forumprofiel in alsjeblieft, Mozardi. Laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan pak ik dit met je op :slight_smile:


Is gebeurd, dank je wel.


Dat is het voordeel van huren, het is niet goedkoop maar alles wordt gratis hersteld.


Dank je, Mozardi. Ik heb de kosten voor de aanschaf van de nieuwe afstandsbediening vergoed. Dit zal op de factuur in mindering worden gebracht. Nu zie ik hier dat je normaliter de factuur op de 14e krijgt. Ik weet alleen niet of de vergoeding nog op tijd is daarvoor. Het kan dus ook zijn dat het in maart in mindering gebracht wordt.


Super bedankt Erik. Dat noem ik nog eens service.👍

Ik hou de afschrijving in de gaten maar het zal wel goed komen. 

Nogmaals hartelijk dank.💐