Skip to main content
Tot heden geen retourdoos voor oude digitenne apparatuur ontvangen. Is het de bedoeling dat deze spullen in de vuilnisbak belanden? Het milieu wordt hier niet blij van. Waarom is dit niet of slecht geregeld door KPN?



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hallo Possum,



Je kunt alle oude spullen retourneren naar een gratis antwoordnummer.



Dat adres is:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn



Bewaar het verzendbewijs dat je van het PostNL punt krijgt. Dat is het bewijs dat de oude apparatuur is teruggestuurd.



Je mag zelf kiezen wat je voor doos gebruikt. KPN gaat die spullen milieubewust recyclen.

(Meestal worden de spullen direct omgewisseld bij de levering van de nieuwe ontvanger of krijg je een doos opgestuurd, bij jou is dat kennelijk niet helemaal goed gegaan.)
Hoi @Possum, Welkom op het forum. Iedereen hoort een retourdoos te krijgen, zodat oude apparatuur wordt gerecycled. Als je geen retourdoos hebt ontvangen, kan ik je er een sturen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan stuur ik het z.s.m. op. Je kunt het oude apparatuur ook zo retourneren hoe Peter het heeft uitgelegd.
Je kunt het oude apparatuur ook zo retourneren hoe Peter het heeft uitgelegd.



Peter ??
@Noordzee bedoel ik!





😛
Naar de plastisch chirurg geweest, Marina? 😂
Hallo Marina, forumprofiel aangevuld met adres en klantnummer. Het wachten is nu op de beloofde doos.
Hallo Marina, forumprofiel aangevuld met adres en klantnummer. Het wachten is nu op de beloofde doos.



En op Marina. Waarschijnlijk is ze morgen wel weer op het werk....
@Possum, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb een retourdoos voor je aangevraagd en gestuurd naar het adres die in je forumprofiel staat. Ik verwacht dat je de retourdoos dinsdag in huis hebt. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag van je!
Marina, Doos ontvangen,Dank u!

Reageer