Skip to main content

Na een forse onweersbui vannacht geeft mijn Diginette de aanduiding “ geen signaal”. Blauwe lampje antenne buiten brandt, voeding dus ook, tv ook in orde en Rebox 288 doet het ook totdat de startprocedure in beeld komt. Nieuwe antennewizzard, fabrieksinstellingen etc leveren geen resultaat op. Kun jullie van afstand wat doen?

Hoi @FC023. Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik zie dat je vanochtend al contact met ons hebt opgenomen en dat er een nieuwe ontvanger is toegestuurd. Laat je ons weten of het probleem is verholpen?


Hoi @FC023. Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik zie dat je vanochtend al contact met ons hebt opgenomen en dat er een nieuwe ontvanger is toegestuurd. Laat je ons weten of het probleem is verholpen?

Heb je de nieuwe ontvanger al aangesloten en is het probleem daarmee verholpen?


Hoi @FC023. Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik zie dat je vanochtend al contact met ons hebt opgenomen en dat er een nieuwe ontvanger is toegestuurd. Laat je ons weten of het probleem is verholpen?

Heb je de nieuwe ontvanger al aangesloten en is het probleem daarmee verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen met een nieuwe tv-ontvanger. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer