Geachte heer / mevrouw,
Zojuist heb ik bericht ontvangen waarin wordt aangegeven dat ik binnenkort mijn Digitenne ontvanger moet omruilen.
In het jaar 2006 had ik bij KPN 2 Digitenne ontvangers gekocht en dus NIET gehuurd!
Langs deze weg laat ik U weten dat ik een aantal jaren geleden de ontvangers heb weggegooid
omdat ik vaak problemen had, en ook geen interesse meer had in Digitenne.
Voor alle duidelijkheid laat ik U weten dat ik nu ook GEEN interesse meer heb in Digitenne!
Ik verzoek U vriendelijk om mij geen nieuwe Digitenne ontvanger op te sturen!
Vr. groeten,
Jos Parlevliet (Den Haag)
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Jos Parlevliet ,
Moet je dan niet gewoon via de reguliere weg Digitenne opzeggen, anders blijf je maandelijks abo-kosten betalen.
Of betaal je sinds enkele jaren ook al niets meer?
Moet je dan niet gewoon via de reguliere weg Digitenne opzeggen, anders blijf je maandelijks abo-kosten betalen.
Of betaal je sinds enkele jaren ook al niets meer?
Beste Jan,
Dank voor je bericht.
Digitenne zit bij mij standaard in het abonnement: KPN Premium.
Ik heb nu Interactieve Televisie waar ik zeer tevreden over ben.
Digitenne is wat mij betreft nu overbodig.
Vr. groeten,
Jos
Dank voor je bericht.
Digitenne zit bij mij standaard in het abonnement: KPN Premium.
Ik heb nu Interactieve Televisie waar ik zeer tevreden over ben.
Digitenne is wat mij betreft nu overbodig.
Vr. groeten,
Jos
Hallo @Jos Parlevliet ,
dan zou je eens kunnen kijken of je je abo niet aan passen zodat het goedkoper wordt zonder Digitenne.
dan zou je eens kunnen kijken of je je abo niet aan passen zodat het goedkoper wordt zonder Digitenne.
Hallo Jos, welkom op het KPN forum 🙂 Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice om de Digitenne tuners uit je pakket te halen. Top! Deze waren, vanwege de kooptuners, gratis bij je Alles-in-1 Premium. Maar zo is je abonnementsoverzicht wel weer actueel. Bedankt voor het doorgeven 🙂
Dan heeft de vinder v.d. ontvangers nog lang plezier gehad van de smartcards (niet stopgezet)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.