Skip to main content
Waarom kan ik alleen via deze forum mijn probleem doorgeven zijnde storing foutcode EO16-0 ?



"Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.



Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.



Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen een uur weer. "
Je kan ook bellen of chatten met de klantenservice.
kan jij mijn probleem oplossen?
Wat is het tel nummer?
Wat is het tel nummer?

@digitenne200 dat is: 0800 - 04 02
Kan je mijn probleem oplossen of niet ? 2x
Kan je mijn probleem oplossen of niet ? 2x

Ik ben ook een kpn klant, ik heb jou een nummer gegeven die je kunt bellen. Dat is de kpn klantenservice, die kunnen je 24/7 te woord staan. En die code die je ziet is dat er bij kpn administratief iets niet goed staat.
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Waarom kan ik alleen via deze forum mijn probleem doorgeven zijnde storing foutcode EO16-0 ?



"Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.



Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.



Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen een uur weer. "






Hoe kan ik deze topic verwijderen?
Je kunt in het eerste bericht onderin klikken op de button "topic volgen".
Goedemiddag @digitenne200, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Uit de reacties blijkt dat je op dit moment niet alle zenders kan ontvangen, en dat je waarschijnlijk een foutcode krijgt of je abonnementsstatus op 'NEE' staat. Deze problemen zijn beide op te lossen door KPN medewerkers.



Heb je inmiddels contact gehad via 0800-0402? Ik zie namelijk dat er wel iemand in het systeem bij jouw gegevens heeft gekeken. Ik heb het CAS-ID nummer voor de zekerheid een refresh gegeven. Was het al opgelost, dan heeft dit verder geen invloed! Was het nog niet opgelost dan kan je hem nu even opnieuw opstarten en zou hij het, na uitgebreid zenders zoeken, moeten doen!



Topics verwijderen doen we niet, omdat andere klanten ook nog wat kunnen hebben aan de antwoorden of reacties die worden gegeven.



Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen hierin 😉
@digitenne200, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat jouw probleem inmiddels opgelost is!

Reageer