Skip to main content
Beantwoord

Geen ontvangst in Heerlen

• June 4, 2019
  • 33 reacties
  • 1845 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• Deelnemer
  • November 12, 2020

Daar is nooit een probleem mee geweest. Ik woon op ik schat hooguit 6 km van de zender hemelsbreed. Ik had ik tijdens de afwezigheid van NPO een FTA zender van de Nachbaren. Via een simpel doosje aan het raamkozijn. Geen Yagi nodig hier 😉

• November 14, 2020

Aha, dat is dan duidelijk, je schreef ook al : 

18:38 Volle bak.

Ik wou uitsluiten dat je door (bv) weersomstandigheden de zender even niet kon ontvangen maar dat is duidelijk niet het geval hier. Toch zou het interessant zijn om er een andere (ander type) ontvanger bij te hebben voor de test want die ZXV7200 die ik hier heb doet soms vreemde dingen.

• Deelnemer
  • February 14, 2021

Vandaag 14 februari 2021 is het weer zover : Geen doorgifte van NPO 1, 2 en 3, en L1 DBT2+ signaal door de steunzender Heerlen. Ontvangt van de Duitse zenders vlekkeloos.

• Deelnemer
  • February 14, 2021

14 februari 2021 wederom geen doorgifte van de publieke zenders door de steunzender Heerlen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 14, 2021

Vervelend @GerardvB ,

Hoe is het nu met de ontvangst? (11 uur later...)   

• Deelnemer
  • February 14, 2021

Rond half tien probeerde ik het nog eens en toen werkten ze weer,

• Deelnemer
  • March 20, 2021

Ook vandaag zijn de publieke zenders weer uitgevallen. Zowel radio als tv van NPO. Duitse publike zender hier weer probleemloos te ontvangen. 

Alle standaardprocedures doorlopen zonder resultaat.

• Deelnemer
  • March 20, 2021

rond 14 uur werkt het weer.