Skip to main content
Geen signaal sinds enkele dagen meer
Beste @Wil hoeben,



Wat vervelend dat je problemen ervaart, zit je in regio 4:



Daar is afgelopen week een storing geweest. Inmiddels is dat opgelost.

Zou je je Digitenne ontvanger een reset willen geven? En eventueel je antenne verplaatsen voor een beter ontvangst?

Laat het even weten of het is gelukt. 🙂
Hallo Wil,



Gezien jouw achtenaam zou het inderdaad zo maar is kunnen zijn dat je in Limburg woont... 😀



Maar om dat zeker te weten:



Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.





Maar in het algemeen kan ik jou vertellen dat de ontvangst van het nieuwe Digitenne veel beter werkt met een Funke V5-buitenantenne. Geef dus ook even aan wat voor antenne je nu gebruikt. En ook wat voor ontvanger je in huis hebt staan.



Met alle informatie van jou, die we nu nog missen kunnen we jou een veel beter antwoord geven.
We hebben geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
En als laatste tip: Geef na het teruggaan naar de fabrieksinstellingen een nieuwe opdracht tot zenders zoeken , maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
@Wil hoeben Heb je inmiddels weer beeld?
Heb hvec receiver gekocht, binnenantenne is te zwak, en buitenantenne gekocht deze nu proberen KPN en overheid hartstikke bedankt
Als je abonnee bent op Digitenne van KPN, krijg je van KPN een gratis buitenantenne. Ben je (net als ik) een vrije kijker op alleen de NPO-zenders?, dan moet je inderdaad zelf je apparatuur kopen.



Maar dan ga je ook genieten van de perfecte beeldkwaliteit. Dat is ook wat waard.
Heb hvec receiver gekocht, binnenantenne is te zwak, en buitenantenne gekocht deze nu proberen KPN en overheid hartstikke bedankt



@Wil hoeben Is het probleem inmiddels verholpen?
Mijn probleem wel en 100 euro lichter
Mijn probleem wel en 100 euro lichter

Dan heb je zeker een hele luxe buitenantenne. 😉👍🏼
Kpn bedankt, receiver en antenne moeten kopen not free on air dus
Daar heeft KPN geen schuld aan. Wees maar blij dat je nog gewoon gratis TV kunt blijven kijken.... Zelf was ik voor minder dan 60 euro klaar. Dus je had ook even beter kunnen rondkijken...
Wees maar blij dat je in Nederland nog gratis mag ademen
Of je daar met dit weer en deze smog in de lucht nu zo blij mee moet zijn? ☹️
KPN heeft zijn signalen gecodeerd en zijn verzwakt en minder masten met dvb t2 signaal, vandaar de trammelant
Met de smog? 😉
KPN heeft zijn signalen gecodeerd en zijn verzwakt en minder masten met dvb t2 signaal, vandaar de trammelant



Mijn probleem wel en 100 euro lichter





Volgens mij zijn de NPO-kanalen waar jij naar kijkt niet gecodeerd. En verder is jouw probleem nu opgelost door de betere antenne.



Dus ik ga er vanuit dat jouw vraag hiermee beantwoord is.

Reageer