Skip to main content

Ik heb geen signaal

Hallo @Baas1233 ,

Probeer dit eens:

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.

3/ Richt de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 
 

 

Verder nog twee vragen;

1/ Welke antenne gebruik je nu?

2/ Wat is jouw locatie? 

 


Ik gebruik digitenne antenne en mijn locatie is wijk en aalburg

 


In Wijk en Aalburg moet je normaliter met een buitenantenne een prima signaal ontvangen. 

Heb je een buitenantenne en zo is het dit type : 

 


@Baas1233

Kun je nog even opgeven of je dit type antenne gebruikt of een ouder type antenne? 


Goedemorgen @Baas1233, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen signaal kan ontvangen voor Digitenne en daardoor geen televisie kan kijken. We helpen je graag verder hiermee!

Kan je nagaan of het lampje op de antenne brandt, en controleren welke antenne je hebt van KPN (misschien even een foto hier plaatsen)? Verder ben ik benieuwd of je de tips in het 1e bericht van Noordzee nog hebt kunnen uitvoeren. 


@Baas1233

Hallo @Baas1233
 

Probeer dit eens:

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.

3/ Richt de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 
 

 

Verder nog een vraag;

1/ Gebruik je de antenne van de foto hierboven of heb je nog een ouder type in gebruik?

 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


@Baas1233, kan je aangeven of we je hier nog bij kunnen helpen? :slight_smile:


Reageer