Skip to main content

Het geluid van de digitenne doet t ineens niet meer. 
net nog tv zitten kijken. Zet hem weer aan en geen geluid  

volume staat zowel op digitenne als tv aan 

 

 

Dat is vreemd @Annemien1981 ,

Probeer eens het volgende:

1/ Haal de ontvanger even een aantal seconden van de stroom af.

2/ Doe de ontvanger weer aan.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 
4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
 

En verder neem ik aan dat je het knopje tussen de volumeregeling en zenders zappen al geprobeerd hebt! (Luidspreker met een streepje erdoor) (onder Gids) 


Haha ja het staat idd niet uit. 
volume van digitenne staat op 100. 
netflix geprobeerd en die doet t wel dus ligt niet aan de tv. 
heb gedaan wat je zei maar helaas geen geluid nog 😞


OK, jammer dat dit niet helpt. Dan ben ik toch bang dat de ontvanger stuk is. 
 

Dat wordt waarschijnlijk een omruil voor een nieuwe ontvanger. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Staat er allemaal in. Had nl al x eerder een probleem. Dank voor je hulp tot zover en dan voorbij van kpn wel weer. 
 

gr. 


Oh @Annemien1981, er schiet me ineens wat te binnen. 

Doe de TV en de ontvanger nog eens uit. En druk daarna de HDMI-kabel nog eens goed stevig vast in zowel de TV als de ontvanger. 

Een kleine kans, maar het proberen waard. 


Had ik ook al gedaan maar werkt helaas ook niet 😞


Goedendag,

 

moet ik nu nog wat doen of wachten op kpn?

 

gr. Annemien 


Hoi Annemien,

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Vanwege de drukte duurt dat vaak zo’n twee tot drie dagen. 


Hey hey, wat goed dat jullie hier alles al hebben geprobeerd om het (geluids)probleem te verhelpen. Helaas niet gelukt. Dank voor je assistentie Noordzee. Held!

Er is een nieuwe tuner onderweg naar jou, @Annemien1981. Morgen kun je 'm afhalen bij een servicepunt bij jou in de buurt! 🙂 Fijn weekend 


En @Annemien1981 

Doet de nieuwe ontvanger het naar wens? Laat de ontvanger de eerste keer minimaal een uur aanstaan zodat de abonnementsstatus in het menu naar JA kan verspringen. 

Misschien kun je ook nog even het nieuwe CAS-ID-nummer in je forumpriel zetten in het veld opmerkingen. Dan kan Nadia dit goed voor jou in de administratie van KPN registreren.

   


Jaaaaaaaaaa het geluid doet t weer. Super bedankt allemaal!! 
zal het CAS-id nummer aanpassen. 
 

bedankt voor al jullie snelle hulp. 
 

fijn weekend. 
 

gr. Annemien 


Wat fijn !  En graag geholpen natuurlijk…. :thumbsup_tone3:

 

 


SCORE! Fantastisch, Annemien. Veel kijkplezier :)


Reageer