Ik krijg het geluid van mijn tv niet meer aan nadat ik het op mute heb gezet. Mijn afstandsbediening werkt verder wel volledig, maar de geluid mute knop werkt niet. Help!
Ik krijg het geluid van mijn tv niet meer aan nadat ik het op mute heb gezet. Mijn afstandsbediening werkt verder wel volledig, maar de geluid mute knop werkt niet. Help!
Welkom terug
Lukt het ook niet door het weer harder zetten van het volume via de afstandsbediening van Digitenne? Of via de muteknop op de afstandsbediening van jouw TV zelf?
Zo niet, dan draait het vast uit op een nieuwe Digitenne-afstandsbediening…..
Welkom hier
Heb je behoefte aan een nieuwe afstandsbediening?
Hoi allemaal,
Ik heb de batterijen gewisseld, maar het geluid doet het nog steeds niet. De volumeknop werkte eerst niet, maar nu wel, dus ik kan het geluid weer aanpassen. De mute knop is inderdaad kapot denk ik, maar het lijkt me niet echt nodig om alleen daarom een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Dank jullie wel voor de hulp in ieder geval!!!
Bedankt voor je reactie
Mocht je in de toekomst toch een nieuwe afstandsbediening wensen. Laat het dan even weten :D
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.