Skip to main content

Heb nu alweer voor de zoveelste keer wat aan mijn Digitenne kastje nu valt weer steeds het het geluid weg wordt er laatste tijd moedeloos van wordt er in de jaren maar steeds slechter op. K zou graag een ander kastje willen alvast bedankt

Welkom terug Patrick,

Heb je het volgende al geprobeerd?

1/ Terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Opnieuw (uitgebreid) zenders zoeken.

 


Hoi helaas weer terug ja ja heb k al geprobeerd meerdere keren helaas geen verandering.k begin steeds meer te balen van de Digitenne sins nieuwe kastjes is er alleen maar gezijk en moet ook nog eens meer betalen die met die insteek kaart waren goed.snel met zappen liepen niet vast of niks.en deze nieuwe pff 


Dan heb je waarschijnlijk een minder goed werkend kastje gekregen. Omruilen voor een nieuw kastje is dan de oplossing. 
 

Er komt hier vanzelf een moderator langs, die jou verder kan helpen. 


Hoi @Patrick puts. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen hebt met de Digitenne ontvanger. Ik kan de ontvanger voor jou omruilen, maar er is andere manier waarmee je gelijk ook geld kan besparen. 

Ik zie dat je op dit moment een Internet en TV abonnement (1 tv-ontvanger) afneemt en daarnaast een Digitenne abonnement (1 ontvanger). Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice(0800 0402) om het Digitenne abonnement op te zeggen en een extra Digitenne ontvanger toevoegen aan het Internet en TV abonnement. Dit kan je doorgeven tijdens het opzeggen van het Digitenne abonnement en scheelt jou maandelijks €17,-. Er wordt dan een nieuwe ontvanger toegestuurd omdat je Digitenne aan het Internet en TV abonnement toevoegt.

Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je! Als je het liever gescheiden wilt houden, dan stuur ik een nieuwe Digitenne ontvanger toe. 


K heb alleen maar Digitenne dat andere internet en tv is van mijn ouders.k heb alleen Digitenne dat op naam staat van ppo puts dat werkt gewoon kut steeds maar problemen sins die nieuwe kastjes k moet meer betalen minder zenders en alleen maar gezijk ermee ben het echt beu ermee wat gaat er nu gebeuren 


Jouw ouders kunnen Digitenne krijgen voor 5 euro per maand, omdat ze al Interactieve TV afnemen. Ik zie voor jou een voordeel van 12 euro per maand als je het abonnement via jouw ouders laat lopen. 
 

Los daarvan heb je een goede kans dat  een nieuwe ontvanger beter werkt dan het apparaat wat je nu gebruikt. Is het proberen waard. 


Neenee dat blijft gewoon op mijn naam staan kunt wel zo eens korting geven k heb Digitenne al vanaf het begin dat het toen op de markt was maar kunt wel al nieuw kastje opsturen en maar eens overleggen om eens een korting te geven


Ok , @Vikash gaat jou dan verder helpen met de omwisseling. 


@Patrick puts Ik heb een nieuwe Digitenne ontvanger verstuurd naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Bruna, Molenweg 23, 6051HG Maasbracht). Vrijdag 3 januari na 14.30 uur ligt het pakketje voor je klaar. De oude ontvanger kan je daar achter laten en de antenne hoeft niet retour. Vergeet je niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen. 


@Patrick puts 

Heb je de nieuwe ontvanger al geïnstalleerd?

Gebruik nu ook de opties terug naar de fabrieksinstellingen en uitgebreid zenders zoeken. 
 
En laat de eerste keer de ontvanger net zo lang aanstaan totdat de abonnementsstatus op JA is gesprongen. 
 

Is dit gelukt? 


Heb kastje gekregen maar k krijg geen signaal wat k ook doe kijk k bij abonoment staat bij basis abonnement nee wat nu


Heb je het volgende al geprobeerd?

1/ Terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Opnieuw (uitgebreid) zenders zoeken.

En wat voor antenne gebruikt je nu? Is het de antenne van deze foto? 

En kun je eventueel die antenne buiten plaatsen? Want daar is een buitenmontagerset voor…

 


Dat heb k al meerdere keren gedaan ja k heb buitenantenne die staat op het dak heb altijd super signaal gehad  maar ze moeten deze activeren


Een moderator wil graag een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het nieuwe CAS-ID nummer? Het nieuwe CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het nieuwe CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


K heb hem Aant doen bedankt


@Patrick puts 

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Laat de ontvanger onafgebroken op CNN staan. (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan kun je uitgebreid zenders zoeken.  

 


@Patrick puts Ik heb een nieuwe Digitenne ontvanger verstuurd naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Bruna, Molenweg 23, 6051HG Maasbracht). Vrijdag 3 januari na 14.30 uur ligt het pakketje voor je klaar. De oude ontvanger kan je daar achter laten en de antenne hoeft niet retour. Vergeet je niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen. 

Als het goed is heb je binnen 1 uur weer beeld. Ik heb een activeringssignaal gegeven. :smile:


@Patrick puts 

Heb je inmiddels beeld? 

 


K heb beeld bedankt


Mooi dat je weer beeld hebt. :thumbsup_tone4: En graag gedaan..

 


Reageer