Beantwoord
Gesproken ondertiteling uitzetten bij Digitenne
Goedenavond,
Ik kwam er gisteren achteren dat ik ineens gesproken ondertiteling heb bij de NPO-zenders. Het lijkt er bijna op dat dit sinds de update is.
Nu zag ik al op internet dat KPN aangeeft dat dit voor Digitenne uit te zetten is middels een knop op de afstandsbediening, een speaker met vraagteken erachter, maar die knop zit niet op mijn afstandsbediening.
Op welke manier kan ik gesproken ondertiteling uitzetten met Digitenne?
Gr Renald
Ik kwam er gisteren achteren dat ik ineens gesproken ondertiteling heb bij de NPO-zenders. Het lijkt er bijna op dat dit sinds de update is.
Nu zag ik al op internet dat KPN aangeeft dat dit voor Digitenne uit te zetten is middels een knop op de afstandsbediening, een speaker met vraagteken erachter, maar die knop zit niet op mijn afstandsbediening.
Op welke manier kan ik gesproken ondertiteling uitzetten met Digitenne?
Gr Renald
Beste antwoord door Erwin van KPN
Wij hebben op de afdeling ook een nieuwe tuner. Ik ben er net even langsgelopen. @Giant2000 heeft helemaal gelijk. Via de groene knop kan je het audiospoor veranderen en voor gesproken ondertiteling kiezen. Hiermee is het dus aan te passen!
Laat je weten of het lukt?
Bekijk origineelLaat je weten of het lukt?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.