Skip to main content
Na 1/2 jaar emmeren en een nieuw kastje te hebben ontvangen, had ik constant haperend beeld...

Wat schetst mijn verbazing....eergisteren zijn mijn heg en plataan gesnoeid...nu ineens wel prima beeld....😮



Admin: topic verplaatst naar juiste board

titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic

Dit gaat over interactieve tv? Of over digitenne? Bij digitenne zou ik me dr nog wat van voor kunnen stellen. Bij interactieve tv niet 😄
Digitenne, inderdaad...
Hey @Molletje2, welkom op het KPN forum. Goed dat je de community van ons raadpleegt. Super irritant dat je een hele tijd last hebt gehad van stotterend beeld en geluid. De boosdoener, is al een kopje kleiner gemaakt. Mooi zo. De haag kan inderdaad je zicht, en dat van Digitenne belemmeren. Het signaal wordt via radiogolven in de lucht doorgegeven. Een zo vrij mogelijk zicht van de mast naar de antenne draagt positief bij aan de beeldkwaliteit. Hoe meer obstakels het signaal moet overbruggen, hoe meer verlies er optreedt.



We raden iedereen aan de antenne buiten, zo hoog mogelijk, te installeren. Zodat heggen, struiken, bomen, huizen etc. minder invloed hebben op je ontvangst. Heb je dat ook? Want, ik vermoed dat de heg en plataan wel weer aan zullen groeien. Dan is het verstandig om alsnog je antenne zo hoog mogelijk te plaatsen. Ik kan je voorzien van eventuele montageset voor buiten, geef dan maar een gil 🙂
Vrij zicht naar de antenne doet wonderen ontstaan. 🙂
Want, ik vermoed dat de heg en plataan wel weer aan zullen groeien.



Met de heggeschaar in de hand tv kijken dus 😉

Reageer