Skip to main content

Wij hebben een binnenantenne V4 

Werkt naar behoren maar nu zijn we naar een andere slaapkamer verhuisd en deze moet dus ook anders gericht worden.

We hebben wel beeld maar hapert reden hiervan is dat er een boom voor staat.

Als ik hem hoger zet doet hij het wel dus dat hebben wij ook gedaan.

Maar helaas hebben wij rolluiken dus u snapt het al geen beeld als de rolluiken dicht zitten.

Kunnen wij hiervoor een buitenantenne op aansluiten zodat ik de antenne aan de voorgevel kan plaatsen.

Kan ik gratis een buitenantenne krijgen of moet ik deze ook weer betalen.

Met vriendelijke groet

Haan Wesselkamp

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @wilma1952 ,

Sowieso adviseer ik de nieuwe Funke V5 antenne. Die werkt beter dan de antenne die jij hebt. Voor deze antenne is een buitenmontageset beschikbaar. Handig, want dan ben je meteen van alle problemen af. 
 

Een moderator gaat jou vast een nieuwe antenne opsturen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Kunnen wij hiervoor een buitenantenne op aansluiten zodat ik de antenne aan de voorgevel kan plaatsen.

Dat wordt dan wel een gat door de muur boren voor de antennekabel.

Voor de antenne V4 (met die hoekige voetconstructie….) is geen buitenset meer te krijgen.
KPN kan je wel de V5 met buitenset toesturen. Daar zit een beugeltje bij én 10 meter coax, wat je binnen natuurlijk kunt verlengen als dat nodig is.

Staan je gegevens al in je forumprofiel voor een kpn moderator?

Afbeelding V4 antenne:

 


Ja hoor zonet gdaan hopelijk goed.

 


Prima @wilma1952 ,

Er komt hier vanzelf een moderator langs. 


Hey @wilma1952! Er is een V5 naar je onderweg incl. montageset. Laat je het weten als je die ontvangen hebt en of je hierdoor beter resultaat behaald? We horen het graag :blush: