Skip to main content

Goedendag,

 

Ik kreeg vandaag een brief over het feit dat ik nog een oude tv ontvanger heb en dat die beëindigt wordt en of ik de oude op wil sturen.

Nu ben ik al een hele tijd bezig om van 1 van mijn 2 digitennes af te komen. Even stukje historie. Februari 2019 is het signaal hier in de regio om gegaan. Vanaf dat moment werken de oude digitennes niet meer. Mijn dochter zat al een tijdje te klagen dat ze geen tv had op haar zolderkamer. Maar ja, eigen zaak, altijd druk, dus na maandenlange uitstel toch maar eens kijken. Vanalles proberen, niks hielp. Mijn zoon gevraagd om even te kijken of de zijne wel werk. Geen idee, digitenne ligt al een jaar in de kast want ik kijk toch nooit TV (puber). Lang verhaal kort, na vanalles proberen en googelen ontdek ik dat het systeem gewijzigd is. Zie hierover een eerder bericht van mij op dit forum.

Nou ga ik toch even stellig beweren dat KPN mij dit niet verteld heeft. Ik heb al mijn mails nog vanaf begin 2018 en kon niks vinden. Brieven kan ik mij niet herinneren maar kan wat gemist hebben. Als het zo is dan is het in elk geval niet meerdere keren zoals u in uw brief aangeeft.

Enfin, ik KPN bellen: ik wil graag 1 omwisselen en 1 opzeggen want mijn zoon kijkt nooit TV. Geen klein gebaar van KPN voor een kleine vergoeding voor het feit dat ik al die tijd 2 digitennes betaal voor niks. Netjes beide digitennes in een doos terug. En wat blijkt jullie sturen mij 2 ontvangers op. Ik bellen: sorry, was niet de bedoeling stuur er maar 1 terug. Maar ja, eigen zaak, druk dus 1 doos beland in de hoek om een keer op te sturen. Na x maanden kom ik erachter dat ik nog steeds betaal voor 2 digitennes. Ik bellen: ik hoef er maar 1 waar kan ik die andere naartoe sturen? Geen probleem, we sturen een doos. Maar geen gebaar over de teveel gemaakte kosten. Ik wil niet teveel zeuren over geld dus wij die doos terug sturen. Nu krijg ik weer een brief over een digitale die ik nog zou hebben??…

  1. ik heb geen extra digitenne
  2. ik ben mij geheel niet bewust dat ik ooit op de hoogte ben gesteld van de omwisseling
  3. ik heb meer dan een jaar voor jan doedel betaald

 

Dus kunnen jullie je administratie alsjeblieft bijwerken? Daarnaast zou ik het zolangzamerhand terecht vinden als jullie mij tegemoet komen in het feit dat ik als die tijd voor niks betaal.

Verder ben ik overigens prima tevreden over KPN maar ik vind dit wel heel knullig gaan.

Hi, welkom op het forum. 

Verhaaltje wel dit. Ik kijk en denk graag mee. :relaxed:

Ik wil niet teveel zeuren over geld dus wij die doos terug sturen.

Dit mag prima. Laten we samen zeuren hierover, hehe. We zijn in die zin meer dan schappelijk, wat heb je zelf in gedachten als het om een gebaar gaat over de gemaakte kosten? 

Dus kunnen jullie je administratie alsjeblieft bijwerken?

Daar ga ik mijn best voor doen. Voor de duidelijkheid: de bedoeling is dat je 1 Digitenne overhoudt, heb ik het goed begrepen? 

Ik hoor graag van je. 


Hallo Alex, 

Bedankt voor je reactie. Als je tussen de regels doorleest dat is het me niet om het geld begonnen. Anders had ik er aan de telefoon wel om gevraagd.

De eerste periode ben ik zelf laks geweest, maar nogmaals ik kan niet terughalen dat ik een mail of iets gehad heb.
 

Maar daarna heb ik duidelijk gezegd 1 nieuwe 2 inleveren. Ik had het wel netjes gevonden als je collega had gezegd: sorry, dat hebben we niet goed gedaan ik draai het terug naar het moment dat u belde. Geen probleem kan gebeuren.  
 

Laat het geld maar zitten. Mocht je toch een tegemoetkoming willen geven maak dan maar €25 over aan de Stichting Roparun.

 

Voor wat betreft de digitenne: ik heb (en hou) er inderdaad 1. Verder 2 digitale ontvangers, deze wil ik houden. Heb verder niks terug te sturen. 

 

Vriendelijke groet


Hoi @nergensomgevraa 


Alex gaat het allemaal voor jou regelen.  Maar dan is het handig als hij de juiste Digitenne-ontvanger kan registreren in de administratie van KPN. 
 

Het gaat dan om het CAS-ID-nummer. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos


@nergensomgevraa alles staat nu in ieder geval goed. Namens die collega aan de telefoon: mijn oprechte excuses. Dat had inderdaad anders gemoeten. 

Laat het geld maar zitten. Mocht je toch een tegemoetkoming willen geven maak dan maar €25 over aan de Stichting Roparun.

Die optie om rechtstreeks ergens te storten heb ik helaas niet. Vind je het goed als ik het op jouw factuur inboek? Dan kun je zelf nog een donatie doen. Erg attent overigens. :relaxed:


Hallo Alex,

Dank je wel! 

@nergensomgevraa

Die optie om rechtstreeks ergens te storten heb ik helaas niet. Vind je het goed als ik het op jouw factuur inboek? Dan kun je zelf nog een donatie doen.

Is prima, ik zorg dat het bij RR terecht komt.


Top! Bij deze verwerkt.