Skip to main content

Ik wil een 2e digirenne kastje wat kost dit hoe bestel ik dit

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom @Marcel Wieser 

Als je nu een los Digitenne-abonement hebt van 17,00 euro per maand, dan kun je voor 5 euro per maand extra een tweede ontvanger krijgen. Die ontvanger kan je ook elders gebruiken. Zelfs een derde ontvanger erbij is mogelijk. Dan betaal je 27 euro per maand. 

Je kunt dit regelen via Mijn KPN, door te bellen met 0800 - 0402 of via een moderator hier op het forum. 

Als je wilt dat een moderator het voor jou regelt? Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Welkom op het forum @Marcel Wieser! Tycha heeft je al goed op weg geholpen zo te zien. Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, betekent dat dat het al gelukt is via een andere weg? We horen het graag van je.


Hoi @Marcel Wieser, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat dat betekent dat het gelukt is met de tips van Tycha. Als we toch nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.


Ik heb kpn vast en voor 5 euro 1 digirenne kastje nu wil ik 3e tv plek dus nog 1 digirenne kastje


In de reactie hierboven heeft Tycha je een aantal opties gegeven waarmee je dat kunt toevoegen, heb je dat al geprobeerd?


Ik heb kpn vast en voor 5 euro 1 digirenne kastje nu wil ik 3e tv plek dus nog 1 digirenne kastje


Als je thuis interactieve TV hebt van KPN, dan kun je maximaal twee Digitenne-ontvangers erbij nemen voor 5 euro per maand. Je kunt deze ontvangers dan desgewenst maandelijks uitzetten en weer aanzetten. Als je ze uitzet, dan moet je ze wel terugsturen naar KPN. 
 

Maar voor nu: Je kunt de aanvraag voor de tweede Digitenne-ontvanger (naast jouw iTV-ontvanger) zelf regelen via Mijn KPN. Maar mogelijk gaat dit nu nog even niet goed met de facturering. Er zit al een paar maanden een fout in het programma met betrekking tot de kosten. 
 

Daarom adviseer ik jou om de aanvraag telefonisch te regelen via 0800-0402. Attendeer de medewerker er dan op dat ze jou daarvoor dan maar 5 euro per maand mogen rekenen. 


@Marcel Wieser 

Is het extra Digitenne-kastje aanvragen inmiddels gelukt?