Ik wacht vanaf augustus 2020 op € 20 tegemoetkoming ivm problemen met digitenne . In november, december en januari is me elke keer beloofd dat het bij de vlg factuur verrekend zou worden; kunnen ze vandaag ook zien bij mn dossier. Echter ook op de factuur van februari is het wederom niet verrekend?!
Hoe kan het wel geregeld worden, want zo gaat niet wat worden blijkbaar....
Hey, hopelijk lukt het me via deze weg om de beloofde tegemoetkoming van € 20 die me vanaf augustus 2020 al is toegezegd ivm problemen rondom een digitenne te ontvangen. In november, december en januari is me beloofd dat het geld op de vlg factuur verrekend zou worden; elke keer dat ik heb gebeld heeft degene “het geregeld” dat het de vlg maand goed zou komen. Dit bleek vandaag ook steeds wel te zien te zijn dat het erbij vermeld is, maar blijkbaar is het verwerken ervan niet mogelijk?! Want ook deze maand (febr) is het wederom niet verrekend…. degene van vandaag kon het nogmaals regelen voor de vlg factuur, maar grote kans dat het wederom niet goed komt. Dus hij adviseerde via het deze weg te proberen terug te vorderen. Dus bij deze hoop ik dat het nu wel geregeld kan worden. Anders ben ik genoodzaakt om toch weg te gaan bij KPN, want dan heb ik geen vertrouwen in de service meer. Wel elke maand digitenne geld innen nu, maar de tegemoetkoming niet kunnen terugstorten?!
*Admin: samengevoegd met je eigen topic
Hallo
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Hallo
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb het Forum profiel aangevuld. Dus ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Hallo,
Ik heb het Forum profiel aangevuld. Dus ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Dag
Vraag me af als het de volgende maand niet geregeld is met welke oplossing jullie dan komen?
Ik hoop het ook,
Ha! Ik ben blij dat te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.